X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل شمس شیراز
Shams Hotel
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل آپارتمان شمس در قلب شهر شیراز,ما بین مجموعه زندیه و آرامگاه حافظ و نزدیک به ابنیه تاریخی می باشد و در بدو ورود به شهر از دروازه قرآن قابل مشاهده می باشد و با امکانات کامل ، خاطره ای زیبا از اقامت در محیطی آرام و دل انگیز را برای میهمانان رقم می زند. سازه هتل شمس در ۸ هزار متر مربع مساحت زیر بنا و شامل ۹ طبقه، متشکل از ۴۵ واحد آپارتمانی بامناظری دلپذیر و امکانات متمایز می باشد. به منظور فراهم آوردن رضایت شما میهمانان عزیزکلیه امکانات رفاهی و اقامتی ، بخش های خدمات سفر و گشت، مرکز اینترنت پرسرعت در نظر گرفته شده است .رستوران
شیرینی دیدار از شهر شعر و ادب، شهر حافظ و سعدی، شیرین سخنان ادبیات ایران با صرف انواع غذاهای مطبوع ایرانی و اصیل شیرازی خاطره ای فراموش نشدنی برای شمامهمانان عزیز رقم خواهد زد.
رستوران هتل آپارتمان شمس با ظرفیت ۱۲۰ نفرآماده پذیرایی از شما میهمانان ارجمند و همشهریان گرامی جهت میهمانی ها و مراسم های شما می باشد. واحد های یک خوابه به متراژ ۶۰متر دارای یک اتاق خواب.۲ تخت و ظرفیت ۱ تخت اضافه ,حال و پذیرایی مبله ,آشپزخانه با امکانات کامل آشپزی,یخچال ,تلویزیون,مینی بار ,اینترنت رایگان وای فای ,حمام و سرویس می باشد. واحد های دو خوابه به متراژ ۱۰۰متر دارای دو اتاق خواب ,۴ تخت و ظرفیت ۳ تخت اضافه ,حال و پذیرایی مبله ,آشپزخانه با امکانات کامل آشپزی,یخچال ,تلویزیون,مینی بار ,اینترنت رایگان وای فای ,حمام و سرویس می باشد. واحد های سه خوابه به متراژ ۸۰متر دارای سه اتاق خواب ,۶ تخت و ۲ تخت اضافه, مبله ,آشپزخانه با امکانات کامل آشپزی,یخچال ,تلویزیون,مینی بار ,اینترنت رایگان وای فای ,حمام و سرویس می باشد. کافی شاپ : مذاکرات حرفه ای و گفتگوهای کاری با بهره گیری از خدمات اینترنتی کافی شاپ واقع در لابی هتل، فضایی متفاوت را برای میهمانان فراهم می کند.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 45
اینترنت wifi رایگان
تاکسی سرویس
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : شیراز خیابان حافظ نرسیده به دروازه اصفهان
تلفن : 07132229178
وبسایت : http://shamshotel.ir/
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.