X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل لارا دینک
Lara Dinc Hotel
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل لارا دینک آنتالیا، Lara Dinc Hotel، به اندازه ی ۷ دقیقه پیاده روی با ساحل فاصله دارد. این هتل ۴ ستاره که در ۳۰۰ متری ساحل عمومی واقع در امتداد سواحل مدیترانه قرار گرفته است، مجهز به یک استخر روباز با تخت های حمام آفتاب و سایه بان های رایگان می باشد. یک حمام ترکی و یک سونا نیز در مجموعه ی هتل لارا دینک قرار گرفته اند. اتاق های هتل لارا دینک شامل تهویه هوا ی مطبوع، تلویزیون، مینی بار و بالکن می شوند. سرویس بهداشتی خصوصی اتاق ها دارا ی حمام، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار است. می توانید از حمام ترکی، سونا، بدنسازی و خدمات ماساژ ارائه شده در هتل لارا دینک بهره ببرید. رستوران هتل لارا دینک غذا های ترکی و بین المللی را در وعده های صبحانه و شام به صورت سلف سرویس ارائه می دهد. می توانید برای نهار از منو ی سفارشی رستوران بهره ببرید. رستوران هتل لارا دینک این امکان را به شما می دهد که غذا ی خود را در فضا ی سرپوشیده یا روباز در کنار استخر میل کنید. کافه ی استخر هتل لارا دینک مکانی ایده آل برای صرف نوشیدنی های گوارا است. دسترسی رایگان به اینترنت بیسیم در سراسر مجموعه ی هتل فراهم گشته است. مهمانان می توانند از خدمات ۲۴ ساعته ی کانتر پذیرش، گاوصندوق و خدمات اتاق هتل لارا دینک بهره ببرند. فرودگاه آنتالیا در ۷ کیلومتری هتل لارا دینک قرار دارد. می توانید با یک سواری ۲۰ دقیقه ای از هتل به مرکز شهر آنتالیا بروید. پارکینگ خصوصی رایگان در مجموعه ی هتل لارا دینک موجود است. خدمات و تسهیلات هتل لارا دینک آنتالیا نظافت روزانه، باغ، گاوصندوق در کانتر پذیرش، لباسشویی سلف سرویس، انبار بار، مساعدت در تهیه ی تور و بلیت، استخر کودکان، زمین بازی، تختخواب تاشو/اضافه ( شامل اضافه بها )، خدمات اتاق ( در ساعاتی مشخص )، اتو/تخته ی اتو کشی ( در صورت درخواست ) و آب معدنی رایگان. غذا خوری در هتل لارا دینک آنتالیا در هتل لارا دینک غذا های مدیترانه ای و بین المللی در وعده های صبحانه و شام به صورت سلف سرویس ارائه می شوند. رستوران سفارشی هتل برای وعده های نهار و شام سرویس دهی می کند. یک کافه ی استخری و یک کافه ی ساحلی در هتل لارا دینک قرار دارند.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 52
اینترنت wifi رایگان
استخر
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
نگهداری کودک
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Guzeloba Mah. Lara Cad. No:583 Lara, 07160 Antalya, Turkey
تلفن : +90 242 349 33 30
وبسایت : http://dinchotel.com/
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.