X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل لارس پارک
Lares Park Hotel
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل لارس پارک استانبول Lares Park Hotel جز هتل های ۴ ستاره استانبول است. در مرکز استانبول اقامت کنید. هتل لارس پارک استانبول تا مرکز خرید میدان تقسیم ۲۳۸ متر فاصله دارد. هتل دارای سرویس اینترنت بی سیم رایگان و امکانات آبگرم و آب درمانی است. هتل لارس پارک استانبول در سال ۲۰۱۳ بازسازی شده و اتاق های آن شیک و نورگیر هستند. تمام اتاق ها مبله اند و در اتاق ها تلویزیون و ماهواره وجود دارد. در حمام حوله و دمپایی حمام وجود دارد. میهمانان هتل می توانند از امکانات تفریحی هتل مثل سونا و باشگاه ورزشی و یا حمام ترکی این هتل استفاده کنند. هتل لارس پارک استانبول دارای استخر سرپوشیده هم می باشد. در رستوران Turkuaz غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود. برای چشیدن طعم غذاهای مدیترانه ای هم می تواند به Portofino Stage رفت. در بار هتل انوع نوشیدنی ها سرو می شود. هتل تا خیابان پر رفت و آمد استقلال ۵ دقیقه و تاکاخ Dolmabahçe یک کیلومتر فاصله دارد. Beyoglu یک انتخاب مناسب برای کسانی است که به خرید و غذاهای رنگارنگ علاقه دارند. هتل لارس پارک استانبول در مرکز واقع شده پس با اقامت در این هتل می توانید هزینه تاکسی را صرف خرید و یا چشیدن طعم غذاهای مختلف کنید. میهمانان هتل می توانند از یک حمام ترکی سنتی و یا یک ماساژ ترکی لذت ببرند. اتاق های هتل دارای امکانات مدرن هستند و مشرف به شهر هستند. هتل لارس پارک استانبول کارکنانی خونگرم و میهمان نواز دارد. بی شک این هتل یک انتخاب عالی برای اقامت است.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 164
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
استخر
تاکسی سرویس
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Topcu Cad. No: 19 Taksim Talimhane , Beyoglu, 34437 İstanbul, Turkey
تلفن : +90 212 313 51 00
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.