X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل لانگ بیچ ریزورت
Long Beach Resort Hotel & Spa
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل لانگ بیچ در شهر زیبای آلانیا جایی که در آن طبیعت بهشت را تجربه میکنید قرار گرفته است. حدود ۹۵ کیلومتر با فرودگاه آنتالیا و حدود ۶۰کیلومتر با فرودگاه آلانیا (قاضی پاشا) فاصله دارد و در مساحتی بالغ بر ۷۵ هزار متر مربع و ۷۵۰ اتاق و با ظرفیت ۲۰۰۰نفر، امکاناتی بینظیر برای گذراندن یک تعطیلات رویایی فراهم آورده است. تمام اتاقها در هتل لانگ بیچ دارای فرش، مینی بار، تلویزیون، کانالهای موزیک، سرویس بهداشتی (وان، دوش و دستشوئی) تلفن، سشوار، سیستم تهویه هوا، صندوق امانات دیجیتالی و بالکن است. – اتاق استاندارد ۲: (حداکثر ۳ بزرگسال + ۱ بچه)
– اتاق دوبلکس Family: (حداکثر ۴ بزرگسال +۱ بچه)
– سوئیت دوبلکس Family: (حداکثر ۵ بزرگسال +۱بچه)
– سوئیت جونیور: ۱ تخت دو نفره و ۲ تخت یک نفره در ۲ اتاق، ۲ سرویس بهداشتی و ۲ بالکن
– سوئیت جکوزی دار: ۲ اتاق مجزا که هر کدام سرویس بهداشتی دارد، ۱ سونا اختصاصی، جکوزی، تلویزیون ال سی دی، بالکن بزرگ و یک تعطیلات با راحتی درجه یک حمام ترکی، سونا، اتاق بخار، اتاقهای استراحت، جکوزیها، اتاقهای ماساژ خصوصی VIP، اتاقهای ماساژ سنتی، دوش جت، اتاقهای خدمات پوستی، اتاقهای ماساژ تایلندی و سالن ورزشی با سرپرستی مربیان ورزشی از امکانات این مجموعه میباشد. هتل دارای استخر روباز (۳ قسمت)، استخر آب دریا، آکوا پارک با ۸ سرسره، استخر سرپوشیده آب گرم، آکواپارک کشتی دزدان دریایی با آب گرم (طراحی شده برای بچه ها) و آکواپارک کودکان میباشد. مهمانان کوچک ما، بچههای ۴ تا ۱۲ سال میتوانند تحت نظر راهنمایان ما در Club Kid’s هتل لانگ بیچ از تنوع بازیهای مختلف لذت ببرند. بوفه مخصوص بچه ها، تئاتر و سینمای بچه ها، مینی کلاب، استخر و بسیاری سرگرمیهای دیگر از امکانات این مجموعه میباشد. لونا پارک به صورت رایگان با ۶ وسیله بازی، روزانه ۲ ساعت در خدمت کودکان شماست. در هتل لانگ بیچ ۱ رستوران اصلی، ۲ رستوران آلاکارته، ۱ اسنک بار، ۲ کافی شاپ در لابی، خانه کافی، ۱ کافی شاپ ، ۱ کافی شاپ در کنار استخر، ۱ کافی شاپ در کنار ساحل و ۱ کافی شاپ در سالن آمفی تئاتر وجود دارد. این هتل جزء هتل های برتر و تاپ آلانیا محسوب میشود و از نقطه نظر کاربران وب سایت TripAdvisor.com رتبه شانزدهم در میان تقریبا ۳۰۰ هتل آلانیا به خود اختصاص داده است و ۸۰% از مسافران این هتل اقامت در اینجا را به دیگران توضیح کرده اند صبحانه، صبحانه دیر هنگام، ناهار و شام به صورت بوفه است. علاوه بر استفاده از رستوران اصلی، امکان تجربه بهترین و متنوعترین غذاهای بین المللی و عثمانی را در رستورانهای آلاکارته خواهید داشت.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 773
اینترنت wifi رایگان
ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی
سالن بازی کودکان
استخر کودکان
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
سالن بازی
غواصی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
نگهداری کودک
فروشگاه
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Kargi Mevki, Alanya 7410, Turkey
تلفن : 00 90 242 534 1010
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.