X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل لایک تفلیس
Like Hostel
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل ۳ ستاره لایک تفلیس هتلی بسیار شیک، زیبا و مدرن در یکی از تمیز ترین و خوش آب و هوا ترین نقاط گرجستان، منطقه تفلیس است.  این هتل زیبا به تمام نقاط کلیدی شهر تفلیس از جمله خانه اپرا و تئاتر روستاولی و میدان آزادی بسیار نزدیک است و  تا فرودگاه بین المللی نیز ۲۲ کیلومتر بیشتر فاصله ندارد. این هتل سه ستاره بسیار قیمت مناسبی دارد و نسبت به این قیمت امکانات بسیارخوبی را به مهمانان خود ارائه می دهد. هتل لایک تفلیس مناسب برای اقامت کسانی است که می خواهند ارزان سفر کنند اما اقامتگاهشان  از امکانات کافی برخوردار باشد. هتل لایک تفلیس گرجستان دارای اتاق های بسیار بزرگ، روشن و تمیز است. این اتاق ها که بسیار زیبا و مدرن دکور شده اند؛ هر روز و گاهی روزی دو بار سرویس و نظافت می شوند و از امکاناتی همچون تلویزیون فلت ، یخچال ، تهویه مطبوع ، محل مخصوص نشیمن و حمام خصوصی و… برخوردار می باشند . همچنین منظره بعضی  از این اتاق ها دارای چشم اندازی از کوه ها ، باغ و یا شهر است که از این حیث این هتل را به یکی از بهترین هتل های تفلیس تبدیل نموده است. این هتل کوچک رویایی که در ۴ طبقه و۱۸ اتاق بنا شده است دارای امکاناتی همچون باغ – تراس – بیلیارد – تنیس روی میز – کلوب شبانه – رستوران – بار – امکان ارائه منوی رژیمی در صورت درخواست – غذای مخصوص کودکان – میوه – شیرینی و کلوچه –wifi رایگان در اتاق های هتل – پارکینگ خصوصی رایگان ( بدون نیاز به رزرو قبلی ) – امکان همراه داشتن حیوانات خانگی ( بطور رایگان ) – پذیرش ۲۴ ساعته – خدمات ارزی – انبارداری چمدانها – خدمات پرستاری کودک – خدمات خشکشویی و لباسشویی – خدمات اتو – خدمات شاتل رایگان – خانه داری روزانه – امکانات لازم جهت برگزاری ملاقاتها – اتاق های مخصوص افراد غیر سیگاری – شاتل فرودگاه – امکان اجاره ماشین – سیستم گرمایشی – سیستم تهویه مطبوع – محل مخصوص سیگار کشیدن – امکانات ویژه افراد ناتوان – تحویل مواد غذایی و … . می باشد.  تمامی امکانات این هتل مطابق با استاندارد های بین المللی هتل داری تهیه شده است. این هتل زیبا دارای رستورانی بسیار زیبا و دنج است که بهترین غذاهای محلی و بین المللی را سرو می کند؛ شما می توانید طعم خوب غذاهای گرجی را در رستوران این هتل زیبا امتحان کنید. همچنین انواع نوشیدنی های خوش طعم و گوارا را نیز می توانید در این رستوران امتحان کنید.  هتل سه ستاره لایک تفیس گرجستان دارای پرسنلی حرفه ای و کارآزموده است که مطابق با آموزش های بین المللی هتل داری آموزش دیده اند و شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز بدون ترس از برخورد بدی از جانب آن ها تمامی سوالات و نیاز های خود را با این پرسنل خوش برخورد در میان بگذارید.  همچنین این هتل زیبا فاصله ی کمی تا بزرگترین مرکز تجاری شهر تفیس دارد و شما می توانید به راحتی تمامی نیاز ها و سوغات های خود را از این مرکز تجاری تهیه کنید و باقی وقت خود را به گردش در کشور زیبای گرجستان بگذرانید.  هتل ۳ ستاره لایک تفلیس در گرجستان، شهر تفلیس خیابان داویت آگماشنبلی ۷ ، خیابان دیگومی ۷قراردارد.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 18
اینترنت wifi رایگان
تاکسی سرویس
رستوران
کافی شاپ
مینی بار
تلویزیون
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
حمام
یخچال
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Griboedov St 6, Mtatsminda , 0160 Tbilisi City, Georgia
تلفن : +995 574 06 40 98
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.