X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل لمردین
Le Meridien Bangkok
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل لمردین بانکوک Le Meridien Bangkok ، جز هتل های ۵ ستاره بانکوک است. این هتل پنج ستاره لوکس، که از معماری منحصر به فردی برخوردار است، جز بهترین هتل های شهر بانکوک محسوب می شود که در منطقه تجاری شهر و نزدیک به بازار قرار دارد. این هتل از ایستگاه منوریل و اتوبوس پیاده ۵ دقیقه ، از خانه جیم تامپسون ۴ کیلومتر و از کاخ بزرگ شهر ۵.۵ کیلومتر فاصله دارد. از این هتل تا فرودگاه بین المللی بانکوک حدود ۱ ساعت راه است. از خدمات منحصر به فرد هتل می توان استخر روباز همراه با تراس آفتاب و خدمات ماساژ و مرکز اسپا اشاره کرد. هتل لمردین بانکوک برای ارائه بهترین خدمات، شاتل رایگان فرودگاهی ، امکانات به روز و خدمات رفاهی ۲۴ ساعته را با بالاترین کیفیت ممکن به خدمات خود اضافه کرده است تا میهمانان هتل در طول مدت اقامتشان، آرامش و لذت کافی را از شهر زیبا و پر جنب و جوش بانکوک ببرند این هتل دارای ۲۸۲ اتاق و سوئیت است. از ویژگی های اتاق های هتل می توان به داشتن دکوراسیونی مدرن، مبلمانی کلاسیک، تختی راحت، پنجره هایی قدی با نور مناسب و خدمات نظافت روزانه با پرسنلی مودب و مسئولیت پذیر، تهویه مطبوع ، سیستم حرارتی و برودتی، سرو صبحانه در اتاق، حمام مجهز به وان و دوش مجزا و وسایل مکمل استحمام، سشوار، صندوق امانات، میز کار، مینی بار، یخچال، تلویزیون ال سی دی، کانال های ماهواره و قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت رایگان و بسیاری از امکانات دیگر اشاره کرد. امکانات تفریحی در فضای باز : تراس، استخر  روباز، سونا، بیلیارد، ماساژ درمانی، مرکز سلامت و آب گرم، باشگاه بدنسازی مجهز، محوطه مخصوص حمام آفتاب خدمات: خدمات خانه داری، خدمات کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس، خدمات واکس کفش، صرافی، پذیرش و تحویل سریع و ۲۴ ساعته، سرویس ترانسفر فرودگاهی، مرکز تجاری، آسانسور، صندوق امانات، فروشگاه، تهویه ، آسانسور، خدمات گردشگری، سرویس نگه داری از کودک، کرایه اتومبیل، کافی شاپ، انبار بار و چمدان، امکانات اتاق وی آی پی، روزنامه، امکانات ماه عسل، اتاق های پاک و بدون سیگار، امکانات ویژه معلولین

امکانات هتل

تعداد اتاق : 282
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
سونا/ جکوزی
استخر
تاکسی سرویس
امکانات معلولین
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
نگهداری کودک
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 40/5 Surawong Road, Silom, Bang Rak, 10500 Bangkok, Thailand
تلفن : +66 2 232 8888
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.