X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل لوتوس دانتون
Lotus Downtown Metro Hotel Apartments
رضایت کاربران
80/100
100% کاربران این هتل را به شما پیشنهاد می دهند.
نقد کاربران : ۱ نقد نوشتن نقد و بررسی
1 4
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 1 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر

امکانات هتل

تعداد اتاق : 100
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
استخر
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور

نقد و بررسی کاربران

نوشتن نقد و بررسی

  1. سفر : زوج
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    80 %
    سفر : شهریور 1392

    من و همسرم از تاریخ دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۲ تا پنجشنبه ۱۴ شهریور به مدت ۳ شب و ۴ روز در هتل لوتوس دوبی که هتلی ۴ ستاره در منطقه دیره دوبی و واقع در خیابان الرقه می باشد, اقامت داشتیم.
    از آنجا که دیدگاهها, انتظارات و اولویت های افراد مختلف در قضاوت و تصمیم گیری راجع به مناسب بودن/نبودن یک محل برای اقامت, نسبی است و می تواند کاملا” متفاوت باشد, لذا جهت سهولت قضاوت در خصوص هتل لوتوس دوبی و به منظور کمک به دوستان جهت مقایسه سطح انتظارات و توقعات خود با فاکتورهای در نظرگرفته شده توسط اینجانب, کلیه موارد حائز اهمیت از نظر خود را به صورت مجزا و در دوطبقه “مزایا” و “نقاط ضعف” درج می نمایم:

    ۱- مزایا:
    ۱-۱- محل اقامت ما در هتل, یک اتاق استاندارد دابل بود. از نظر تمیزی و نور , در مجموع خوب بود. از نظر فضا هم نسبتا” جادار بود. از نظر امکانات هم خوب بود به عنوان مثال در مورد تلویزیون اگرچه معمولی بود (ال سی دی نبود) کلیه کانالهای فارسی زبان از طریق ماهواره با کیفیت عالی قابل تماشا بود و سیستم تهویه هم به خوبی کار میکرد و آب حمام هم گرم و مناسب بود.
    ۱-۲- صبحانه از کیفیت و تنوع بسیار خوبی برخوردار بود.
    ۱-۳- ناهار و غذاها از کیفیت و تنوع بسیار خوبی برخوردار بود.
    ۱-۴- استخر هتل اگرچه کوچک بود ولی تمیز و خوب بود و جکوزی هم بسیار مناسب بود.
    ۱-۵- برخورد کارکنان اعم از رسپشن و رستوران و خدمات به طور کلی خوب بود.
    ۱-۶- موقعیت مکانی هتل بسیار خوب بود. تا متروی الرقه پیاده ۵ دقیقه بود و از ایستگاه متروی الرقه تا سیتی سنتر و “دی تو دی” یک ایستگاه فاصله بود. همچنین اگر شخصی به پیاده روی عادت داشته باشد می تواند در شب که هوا خنکتر می شود پیاده از سیتی سنتر به هتل رفت و آمد داشته باشد. همچنین تا پاساژ “القریر ” هم که جای بسیار خوبی برای خریداران اجناس مارک می باشد هم پیاده ۵ دقیقه فاصله است. علاوه بر این در اطراف هتل, انواع رستورانها اعم از فست فود نظیر “کینگ برگر” و رستوران غذاهای عربی و … در دسترس است.
    ۱-۷- ترانسفر از هتل تا فرودگاه رایگان و به موقع انجام شد.
    ۱-۸- سرویس رایگان به ساحل “ممزر” ارائه میشد که ما به دلیل ضیق وقت, استفاده نکردیم
    ۱-۹- هزینه ای که ما صرف اقامت در هتل لوتوس نمودیم نسبت به برخی دیگر از هتل های چهار ستاره دوبی که مقایسه نمودیم, مناسبتر و معقول تر بود.

    ۲- نقاط ضعف:
    ۲-۱- ترانسفر از فرودگاه تا هتل با تاخیر انجام شد و ما حدودا” بیست دقیقه در فرودگاه معطل شدیم تا راننده رسید.
    ۲-۲- اینترنت فقط برای نیم ساعت رایگان بود و بعد از آن شارژ بایستی پرداخت میشد.
    ۲-۳- همانند سایر هتل های ۴ ستاره در حمام شامپو و ژل شستشوی بدن و لوسیون بدن و صابون موجود بود ولی مسواک و خمیردندان موجود نبود که خارج از انتظار و پیش بینی ما بود.
    ۲-۴- در اتاق, دمپایی راحتی وجود نداشت و ما در بدو ورود به رسپشن اطلاع دادیم, گفتند که برایمان میاورند ولی کسی مراجعه نکرد. روز بعد مجددا” درخواست کردیم و تنها یک جفت به ما عرضه شد. برای یک جفت دیگر تماس گرفتیم. گفتند که میاورند ولی باز هم مراجعه نکردند و ما هم کلا” از این قضیه صرفنظر کردیم! 🙂
    ۲-۵- اگرچه هوای بیرون گرم بود ولی درجه AC ها گویی پایینتر از حد معمول بود و با اینکه AC اتاق را خاموش کردیم هوای اتاق بسیار سرد بود و در شب اول برای ما غیرعادی و کمی آزاردهنده بود. البته این مورد در بسیاری نقاط دوبی نظیر اتومبیل ها و پاساژها احساس میشود و شاید برای ما غیر عادی بوده است و میتواند برای برخی افراد بسیار خوشایند هم باشد ولی هوای راهروهای هتل هم جدا” مانند زمستان, سرد بود 🙂
    ۲-۶- اتاق ما در طبقه دوم قرار داشت و میزان اندکی سر و صدا از طبقه اول که برنامه های شبانه قرار داشت تا ۳ صبح به گوش میرسید که برای ما آزاردهنده نبود ولی چنانچه کسی در این مورد حساس باشد بهتر است در طبقات بالای هتل , اتاق رزرو نماید.

    به طور کلی برآیند مزایا و نقاط ضعف هتل لوتوس برای ما مثبت بوده و من و همسرم از هتل مذکور راضی هستیم و اگر مجددا” به دوبی سفر کنیم , احتمال اینکه “هتل لوتوس” را انتخاب نماییم وجود دارد.

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 38 St | Omar Bin Al Khattab Road, 129; opposite Union Metro Station, Deira, Dubai, United Arab Emirates
تلفن : +97142928888
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.