X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل ماندارین اورچارد
Mandarin Orchard
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل ۵ ستاره ماندارین اورچارد سنگاپور یکی از  هتل های لوکس سنگپور به شمار می رود که در خیابان پر رفت و آمد اورچارد و مقابل مرکز خرید معروف تاکاشی میمایا قرار دارد . این هتل مدرن به بسیاری از مراکز تجاری و مهم شهر به آسانی دسنرسی داشته و خود هتل ماندارین نیز از ۴ طبق مرکز تجاری تشکیل شده که همین عوامل سبب محبوبیت این هتل ۵ ستاره در بین گردشگران تور مالزی و تور سنگاپور می باشد . بنای هتل از معماری روز دنیا بهره مند بوده از دو ساختمان تشکیل شده که به جدید ترین امکانات پیشرفته مجهز است . هتل های ماندارین اورچارد با به گیری از بهترین پرسنل و کادر خدماتی ، کامل ترین سرویس ها را به گردشگران تور سنگاپور ارائه کرده و اقامتی دلپذیر را برای ایشان به ارمغان می آورد . اتاقهای هتل ماندارین اورچارد سنگاپور از ۱۰۵۶اتاق و سوئیت لوکس و استاندارد، پاک و بدون دخانیات و ویژه معلولین تشکیل شده است که دارای  فضایی آرامش بخش و دنج می باشد .استفاده از رنگ هایی ملایم درطراحی اتاق ها و بهره مندی از وسایل لوکس و پنجره هایی قدی با نور مناسب ، زیبایی آن ها را دو برابرکرده است . ارائه خدمات خانه داری روزانه با پرسنلی که برای اینکار آموزش دیده اند اتاقها را چون روز اول افتتاح هتل لوکس نگاه می دارند.تمام اتاقها مجهز به تهویه مطبوع ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، حمامی مجهز به وان و دوش مجزا و کلیه لوازم ، سشوار ، صندوق امانات ، مینی بار، یخچال ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و اینترنت ، تنها گوشه ای ازویژگی های اتاق های مجلل این هتل ۵ ستاره برای اقامتی فراموش نشدنی است.     امکانات هتل ماندارین اورچارد سنگاپور با انتظارات و سلایق میهمانان  مطابقت داشته و لحظاتی مفرح و به یاد ماندین را در ذهن ایشان ایجاد کرده است . بخشی از این امکانات رفاهی و تفریحی شامل استخر روباز  و سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، ماساژ و درمان های زیبایی و آرامش بخش ، مرکز سلامت و آب گرم ، سالن بدنسازی مجهز ، سرویس نگه داری از کودک ، خودپرداز ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، سالن کنفرانس ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و ۲۴ ساعته ، سالن زیبایی و آرایشگاه ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان و . . . می باشد . کافی شاپ ، بار و رستوران های باکیفیت این هتل که جوایز متعددی کسب کرد ه اند نیز همواره آماده پذیرایی از گردشگران تور سنگاپور بوده و پذیرای ایشان در محیطی آرام و مدرن می باشند .

امکانات هتل

تعداد اتاق : 1056
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 333 Orchard Road, Orchard, 238867 Singapore, Singapore
تلفن : +65 6737 4411
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.