X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل ماندارین اورینتال
Mandarin Oriental Bangkok Hotel
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
این مجموعه ی لوکس در حاشیه ی رودخانه ی زیبای چائو پرایا قرار گرفته و استخر بزرگ در فضای باز، کلاس های آشپزی و کلاس یوگا ارائه می دهد. شاتل های رایگان بین ایستگاه قطار Taksin، مرکز خرید River City و رستورانSala Rim Naam در رفت و آمد است. محله ی چینی ها و معبدDawn در ۳٫۵ کیلومتری هتل قرار گرفته اند.دکوراسیون داخلی اتاق های این هتل بسیار مدرن است و با مبلمانی از چوب ساج و پارچه های ابریشمی تایلندی تزئین شده اند. اتاق ها با داشتن دیوارهایی شیشه ای از زمین تا سقف، منظره ای زیبا از رودخانه بدست می دهند و با سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت، دی وی دی پلیر و حمام با تمام امکانات تجهیز شده اند. سرویس ماساژ، وان آب گرم و مالش با گیاهان دارویی در صورت درخواست آماده هستند. می توانید در سالن پرورش اندام با یک معلم خصوصی ورزش کنید. زمین تنیس و اسکوآش نیز تعبیه شده اند.رستوران معروفLe Normandie غذاهای فرانسوی لذیذی تهیه می کند.China House نیز انواع غذاهای سنتی چینی را در فضایی شیک سرو می کند. Lord Jim معمولا ناهار را به صورت بوفه و با غذاهای بین المللی و دریایی سرو می کند.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 393
اینترنت wifi رایگان
اینترنت wifi با هزینه
باشگاه بدنسازی
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
نگهداری کودک
خشکشویی
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 48 Oriental Avenue, Bangkok 10500, Thailand
تلفن : +66 2 659 9000
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.