X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل موون پیک بر دبی
Movenpick Hotel & Apartments Bur Dubai
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل مون پیک دیره تنها ۱۰ دقیقه تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد.این هتل پارکینگ رایگان در اختیار مسافران خود قرار می دهد. کارکنان این هتل که از بهترین هتلهای دبی است، بصورت ۲۴ ساعته آماده پذیرش مسافران هستند. در هتل آپارتمان مونپیک دبی امکاناتی نظیر فروشگاه هایی وجود دارد که کار را برای مسافران راحت تر می کند. استخر در بام هتل قرار دارد که کسب آرامش بسیار عالی است. علاوه بر این هتل مونپیک داری استخر سرپوشیده نیز هست.و یکی از مدرن ترین ورزشگاه های دبی در این هتل در اختیار میهمانان قرار دارد. و میهمانان می توانند در این ایام نیز به تمرینات خود ادامه دهند. اتاق های هتل بسیار مدرن طراحی شده اند. رنگ های بسیار زیبا و متنوعی در طراحی اتاق های هتل بکاررفته اند. اینترنت رایگان در هتل وجود دارد. خدمات هتل بصورت ۲۴ ساعته در اختیار میهمانان قرار میگیرد.صبحانه را نیز میتوانید در اتاقتان صرف کنید.رستوران هتل با غذاهای متنوع همیشه آماده پذیرایی از میهمانان است ، سرویسی نیز برای بردن میهمانان به فرودگاه وجود دارد.این هتل در نزدیکی مراکز خرید دبی، مانند مرکز خرید الغریر، مرکز خرید اوتلت، مرکز خرید دیره سنتر،میردیف سنتر قرار دارد.  

امکانات هتل

تعداد اتاق : 312
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
اینترنت wifi با هزینه
باشگاه بدنسازی
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
امکانات معلولین
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
نگهداری کودک
خشکشویی
کافی شاپ
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
آشپزخانه
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 19th Street, Area - Dubai - United Arab Emirates
تلفن : +971 4 336 6000
وبسایت : http://movenpick.com
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.