X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل نئو کوتا جلانتیک
Hotel Neo Kuta Jelantik
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
برای مسافرانی که می خواهند از مناظر و شلوغی شهر بالی لذت ببرند ، هتل نئو کوتا جلانتیک بالی انتخاب مناسبی است . هتل نئو کوتا جلانتیک بالی فقط یک کیلومتر تا مرکز شهرستان و فرودگاه مسافت دارد ، و این هتل ۳ ستاره هر ساله مسافران متعددی را جذب میکند . همچنین این هتل ۵ دقیقه پیاده تا ساحل پر جنب و جوش لگیان فاصله دارد . امکانات و خدمات بی نظیر این هتل شامل اینترنت رایگان در تمام اتاق ها ، سرویس اتاق ۲۴ ساعته ، اینترنت در مناطق عمومی ، میز جلو ۲۴ ساعته ، خشکشویی و پارکینگ می باشد . اتاق های هتل نئو کوتا جلانتیک بالی در رنگ های خنثی مزین شده ، و از امکاناتی مانند تهویه مطبوع ، گاوصندوق شخصی ، چای / قهوه ساز ، مینی بار ، یک تلویزیون کابلی صفحه تخت / ماهواره ای ، پخش دی وی دی ، حمام اختصاصی همراه با سشوار و لوازم بهداشتی رایگان برخوردار است . امکانات تفریحی این هتل ، که شامل یک آبگرم و ماساژ می باشد . هتل نئو کوتا جلانتیک بالی خدمات شاتل به مرکز خرید بیچ واک کوتا و ساحل لگیان ارائه میدهد . رستوران هتل غذاهای اندونزیایی و غربی برای صبحانه ، ناهار و شام فراهم میکند . شما همچنین می توانید به راحتی در اتاق خود غذایتان را سرو کنید .

امکانات هتل

تعداد اتاق : 97
اینترنت wifi رایگان
استخر
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Jl. Patih Jelantik 188, Legian 80361, Indonesia
تلفن : +62 361 759510
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.