X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل نورک رزیدنس
Nork Residence
رضایت کاربران
41/100
33% کاربران این هتل را به شما پیشنهاد می دهند.
نقد کاربران : ۳ نقد نوشتن نقد و بررسی
3 2.05
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 1 نفر
سفر خانوادگی : 2 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل نورک رزیدنس دارای استخر روباز ، سونا و اینترنت رایگان Wi-Fi می باشد. این هتل خدمات ترنسفر به مرکز شهر ایروان را روزانه دوبار ارائه می دهد.
اتاق های این هتل دارای تلویزیون ، بالکن و مینی بار می باشند و حمام های اختصاصی دارند. صبحانه روزانه در رستوران نورک سرو می شود که شامل غذاهای بین المللی ، ایرانی و ارمنی می شود.
این هتل سالن ماساژ و امکاناتی نظیر جکوزی دارد که میهمانان روزانه می توانند از این امکانات استفاده کنند. با ده دقیقه فاصله بسیاری از جاذبه های دیدنی شهر نظیر شهر قدیمی و باغهای گل را می توانید بیابید.
فرودگاه بین المللی ایروان ۲۰ دقیقه تا این هتل فاصله دارد و از هتل تا ایستگاه قطار ایروان با ماشین ۱۵ دقیقه فاصله است. نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس در ۵۰ متری این هتل قرار دارد.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 36
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
خشکشویی
مینی بار

نقد و بررسی کاربران

نوشتن نقد و بررسی

  1. سفر : خانوادگی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    40 %
    سفر : مهر 1395

    متاسفانه یکی از بدترین هتلهای شاید مسافرخانه های بود که مراجعه کردم نتنها استخر و سونای آن فعال نیست اتاقهای کوچک و تختهای معیوب از معایب بزرگ این هتل میباشد ضمنا اینترنت نیز در اتاقها بسختی در دسترس میباشد.
    روی هم رفته با توجه به مبلغ پرداختی بابت یک شب به عنوان مهمانپذیر شاید جای مناسبی باشد .
    ولیکن به عنوان هتل چهار ستاره خیر به هیچ عنوان رستوران آن نیز توصیه نمیشود

    0 0

  2. سفر : زوج
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    43 %
    سفر : مرداد 1392

    هتل نورک رزیدنس هتلی کاملا ایرانی درقلب ایروانه … هتلی که در ان نیازی به دانستن زبان ارمنی ندارید چون تمام پرسنل هتل یا ایرانی هستند یا مسلط به زبان فارسی ….
    این هتل در منطقه ماسیودر خیابان مولداوکان واقع شده ..منطقه ای ساکت و ارام .

    میتوان گفت که این هتل تقریبا نوساز( سه یا چهار ساله) بیشتر طولیه تا عرضی ..ساختمان هتل در سه طبقه و در دوبخش چپ و راسته که توسط یه راهرو بهم متصل شده اند.هربخش برای خودش اسانسور داره که البته کوچیکه و مناسب هتل نیست . ورودی هتل تقریبا خوبه و لابی درست وسط بخش چپ و راست قرار گرفته البته لابی خیلی بزرگ نیست و تقریبا بسیار ساده اما تمیز و مرتب با مبلمان سفید رنگ که یه سمت کانتر رسپشن و سمت دیگه کانتر بوفه و کافی شاپ هتل قرار گرفته که البته ما هیچ وقت کسی رو تو اون چند روزیکه اونجا بودیم ندیدیم که پشت کانتر کافی شاپ باشه . وقتی از در ورودی وارد هتل میشوید درست روبروی شما یه سری پنجره بزرگ هست که باعث شده لابی هتل روشن و دلباز به نظر بیاد و از این پنجره کاملا نمای پشت هتل و حیاط پشتی هتل مشخصه .اولین چیزی که از پنجره دیده میشه استخر روباز هتله که تو حیاطه.

    محوطه لابی و راهرو و راه پله ها بسیار تمیز بود و به شخصه میدیدم که هر روز تمیز میشه . پرسنل هتل بسیار خوش برخورد بودن و همه جوره سعی میکردن که مسافرها رو راهنمایی کنن . زمانی که ما رسیدیم هتل ساعت ۱۱ ظهر بود که سریعا کلید اتاقمون رو بهمون تحویل دادن که خب برای ما که خسته راه بودیم ( زمینی رفته بودیم ) بسیار حسن بزرگی بود .. یه بخش کوچیک پشت لابی و کنار اسانسورها رو گذاشته بودن برای اصطلاحا کافی نت که معمولا مشتری هم زیاد داشت اما فقط دو سیستم داشت که سرعت اینترنتش هم بالا بود البته میتونستی به صورت رایگان هم از اینترنت وایرلس هم استفاده کنی …

    سه تیپ اتاق در این هتل وجود داره : دو تخته دبل / دوتخته تویین/ سوییت

    اتاقی که ما داشتیم دوتخته تویین بود ..در این هتل اتاقها در دوجهت قرار گرفتن یه سری به سمت کوچه ورودی هتل دید دارن و یه سری به سمت حیاط پشتی..اتاق ما به سمت حیاط پشتی و استخر دید داشت . اندازه اتاق معمولی بود نه بزرگ نه کوچیک اما به علت اینکه به فضای پشت هتل دید داشت بسیار دلباز و روشن بود . یه بالکن کوچیک داشت که میتونستیم بریم تو بالکن و از هوای ازاد لذت ببریم .

    وسایل اتاق تقریبا نو و سالم بودن .. دو تا تخت یه نفره یه میز کنسول بزرگ با اینه که زیر اون چند تا کشو بود که میشد برای قرار دادن لوازم ارایشی و بهداشتی ازش استفاده کرد . دو تا پاتختی که اونها هم کشو دار بودن گاوصندوق و یخچال کوچیک که توش اب معدنی و نوشیدنی و ابمیوه و شکلات و… داخلش بود . روی کنسول کتری برقی و فنجان و نعلبکی و لیوان و چای و قند گذاشته بودن البته چای و قند برای مصرف یکی دو وعده بود نه بیشتر .

    کمد دیواری بسیار بزرگ که کاملا همه وسایل ما داخلش جا شد حتی چمدونهامون !! بزرگ بودن کمد هم یه حسن بود چون معمولا تو اتاقهایی که کمد کوچیک دارن معمولا وسایل و لباسهای ادم تو اتاق ولو میمونه و اصلا منظره اش قشنگ نیست . کف اتاق موکت بود که اونهم کثیف نبود و تقریبا تمیز بود البته من به شخصه با موکت بودن کف اتاق مشکل دارم چون موکت سریع کثیف و چرک میشه . سیستم سرمایش و گرمایش هم به راه بود و سالم .حمام دستشویی کوچیک بود .اما برخلاف تمام هتل ارمنستان شیلنگ اب داشت تو ارمنستان سرویسهای بهداشتیشون شیلنگ اب ندارن متاسفانه !!! اما ازونجایی که این هتل واقعا ایرانیه شیلنگ داشت ..کابین دوشش کوچیک بود یه کم چاق باشی توش جانمیشدی !!

    داخل حمام به تعداد نفرات حوله حمام و حوله روشویی بود صابون و شامپوی یه بار مصرف هر روز میذاشتن حتی مسواک و خمیر دندان یه بار مصرف هم بود .دمپایی پلاستیکی برای حمام و دمپایی یه بار مصرف برای داخل اتاق گذاشته بودن .سشوار کوچیک برای خشک کردن هم کنار سرویس روشویی قرار داشت .

    خوراکیهایی که داخل مینی بار اتاق بود کمی گرونتر از بیرون بود اما نه اونقدر که نتونی ازشون بخوری ..مثلا اب معدنی بیرون ۲۰۰ درام بود و تو هتل ۲۵۰ تا.. شکلات بیرون ۵۵۰ تا بود تو هتل ۶۵۰ تا ..ابمیوه پاکتی بیرون ۲۰۰ تا بود تو هتل ۲۶۰تا وو………..ما که بیشتریهاشو خوردیم و کلی هم از کافی شاپ قهوه سفارش دادیم هر فنجون قهوه ۱۵۰۰ تومن بود که همون تو ایران ۴۰۰۰تومنه !!

    استخر هتل روبازه اما کوچولو که تو حیاط پشتی هتل قرار گرفته سونا و جکوزی هم تو طبقه زیر زمین هتل هست اب استخر خیلی خنک بود چون این هتل تو منطقه ماسیو ایروانه که اب اون از چشمه های کوهستان میاد و بسیار خنکه و قابل خوردن ..ما تو اون چند روز اب معدنی اصلا نخریدیم و از اب شیر برای خوردن استفاده کردیم که بسیار هم خوشمزه بود .

    جکوزی و سونا هم کوچیک بود . لاکر چند تا برای گذاشتن لباس و وسایل و چند تا دوش برای شستشو هم داشت …میز صندلی برای نشستن و تخت برای افتاب گرفتن هم داشت.

    صبحانه های هتل کاملا معمولی و بدون تنوع بود همش ۵-۶ جور خوراکی سر میز میگذاشتن اما پرسنل جوان پذیرایی دائما حواسشون بود که ظرفهای خالی شده رو سریعا پر کنن ..صبحانه ها معمولا کمی شور بود که البته کلا ارامنه ظاهرا مصرف نمکشون بالاست چون ما هرجا هرچی خوردیم یه کمه به شوری میزد . ظروف همیشه تمیز بود و من به شخصه لکه یا کثیفی روی ظروف ندیدم .

    محوطه بیرونی هتل خیابانی ارام و ساکت بود که اتاقهایی که به سمت محوطه بیرون دید داشتن اصلا سروصدایی توشون نمیومد اما نمای ساختمانهای اطراف هتل خیلی تو ذوق میزد خیلی تفاوت بین نمای هتل و نمای ساختمانهای اطراف بود. تقریبا تو فاصله ۵۰ متری هتل یه بقالی بود که میشد همه چی ازش بخری ..۱۰۰-۱۵۰ متری هتل یه پارک کوچولو بود که از توش که رد بشی میرسی به خیابان اصلی گایی که اونجا میشد سوار اتوبوس و مینی بوس بشی و چند تا سوپر و پیتزا فروشی و میوه فروشی هم بود. از دم هتل تا منطقه سیتی سنتر ۱۰۰۰ درام یعنی ۸۰۰۰ تومن دربست میگرفتن و میبردن که ما چهارنفری میرفتیم و نفری ۲۰۰۰ تومن برامون میافتاد که برای اون مسافتی که ما میرفتیم خوب بود …تقریبا ۹-۱۰ کیلومتر با مرکز شهر فاصله داره.

    هتل از مرکز شهر کمی دوره کاش این هتل تو منطقه سیتی سنتر بود اون وقت به همه توصیه میکردم که برم این هتل ..ما چون با تور رفته بودیم و روزها ما رو با اتوبوس میبردن بیرون خیلی منطقه قرارگیری هتل برامون مهم نبود اما اگه انفرادی تشریف میبرید ایروان بهتره که یه هتلی رو انتخاب کنید که تو منطقه مرکز شهر باشه هم شبهاش جالب تره هم رفت و امدتون راحتتره ..اما اگه وسیله برای رفت و امد دارید و مشکل زبان دارید یا سرویسهای دستشویی ارامنه براتون مشکل سازه برید این هتل

    در مجموع فکر میکنم مشکل هتل یکی فاصله اش از سیتی سنتره و دیگری صبحانه هاش … بقیه چیزها در حد یه هتل سه ستاره ای که به تازگی چهار ستاره شده هست .

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0

  3. سفر : خانوادگی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    40 %
    سفر : مهر 1395

    متاسفانه یکی از بدترین هتلهای شاید مسافرخانه های بود که مراجعه کردم نتنها استخر و سونای آن فعال نیست اتاقهای کوچک و تختهای معیوب از معایب بزرگ این هتل میباشد ضمنا اینترنت نیز در اتاقها بسختی در دسترس میباشد.
    روی هم رفته با توجه به مبلغ پرداختی بابت یک شب به عنوان مهمانپذیر شاید جای مناسبی باشد .
    ولیکن به عنوان هتل چهار ستاره خیر به هیچ عنوان رستوران آن نیز توصیه نمیشود

    0 0
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 56/1 Moldovakan street, Yerevan, Armenia
تلفن : +374-10-670051
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.