X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل نووتل مسکو سنتر
Novotel Moscow Centre
رضایت کاربران
63/100
100% کاربران این هتل را به شما پیشنهاد می دهند.
نقد کاربران : ۱ نقد نوشتن نقد و بررسی
1 3.15
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 1 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر

امکانات هتل

تعداد اتاق : 255
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
رستوران
صندوق امانات
کافی شاپ
خدمات 24 ساعته اتاق

نقد و بررسی کاربران

نوشتن نقد و بررسی

  1. سفر : زوج
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    63 %
    سفر : خرداد 1393

    این هتل یک هتل کاملا بیزینسی برای قرارهای کاری، سمینارها و جلسات شرکت هاست و شما تقریبا توریست در آن نمیبینید. از نظر موقعیت، دقیقا در ورودی هتل استگاه مترو قرار دارد و شما به هر کجای مسکو که بخواهید میتوانید با مترو در کوتاه ترین زمان با فواصل کوتاه بروید. خیابانی که هتل در آن قرار دارد دارای مغازه ها، مراکز خرید مناسب، رستوران ها و صرافی های بسیار است و از این نظر شما را بی نیاز میکند برای گشت در دیگر نقاط برای خرید و تبدیل پول یا صرف غذا.

    متاسفانه کارمندان این هتل بسیار خشک هستند که شاید به دلیل کاری بودن محیط است. حتی اگر شما را با بچه یا چمدان پشت در هتل ببینند که سخت است در را باز و بسته کنید، امکان ندارد برای کمک به شما کوچکترین حرکتی بکنند. حتی یک لبخند بر روی لبان آنها نمیبینید. کسی از شما استقبال نمیکند در ورودی هتل و حتی چمدان های شما را به اتاقتان نخواهد آورد و خودتان باید این کار را انجام دهید که به نظر من حتی بدترین هتل ها در بدترین شهر ها هم این امکان را دارد!

    از نظر تمیزی هتل تمیز است ولی شما نشانه ای از لوکس بودن یا فضای هتلی در آن نمیبینید. هتل لابی ندارد، رستوران شیک و مناسب هتل ندارد. همه چیز مثل یک محیط کاری و اداری طراحی شده، حتی اتاق ها.

    محیط آرام است، صبحانه تنوع بسیار زیادی دارد و شما هر چیزی که فکر کنید برای صبحانه وجود دارد با کیفیت بالا.

    هر روز در اتاق شما به تعداد نفرات بطری آب معدنی، چای کیسه ای، چای سبز کیسه ای و نسکافه میگذارند. اتاق یخچال دارد که البته خالی است . چای ساز دارد که بتوانید از چای و نسکافه استفاده کنید که این خیلی خوب است.

    اتاق ها بزرگ و جا دارد هستند، در هر راهرو واکس برقی برای کفش هست، در حمام شامپو سر، شامپو بدن و صابون و حوله هر روز گذاشته میشود، سشوار موجود است. ولی مسواک و خمیر دندان و دمپایی باید همراه داشته باشید.

    سالن ورزشی هتل با پرداخت هزینه جداگانه قابل دسترس است. اتاق ها اینترنت دارد با سرعت مناسب، صندوق امانات داخل اتاق نیز از مزایای این هتل نسبت به دیگر هتل های روسیه است که معمولا در لابی اتاق امانات دارند.

    در کل اگر کمی به هتل از نظر ظاهری رسیدگی شود و محیط گرم و شیک و کارکنان خوش برخورد داشته باشد بهتر است. ولی برای توریستی که مکان هتل برای دسترسی به اماکن دیدنی و تمیزی اتاق ها مهم باشد مناسب است.

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    2 0
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Novoslobodskaya St., 23, Moscow 127055, Russia
تلفن : (+7)495/7804000
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.