X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل هیات رجنسی کریک هایتس
Hyatt Regency Creek Heights Hotel
رضایت کاربران
57/100
50% کاربران این هتل را به شما پیشنهاد می دهند.
نقد کاربران : ۲ نقد نوشتن نقد و بررسی
2 2.85
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 2 نفر
سفر کاری : 0 نفر
این هتل در دبی کریک قرار دارد و دارای امکانات و دکوراسیونی مدرن می باشد. این هتل دارای یک استخر روباز ، باشگاه ۲۴ ساعته ، مرکز اسپای لوکس و کلوب برای کودکان می باشد. اینترنت Wi-Fi به صورت رایگان در سراسر هتل در دسترس می باشد.
تمامی اتاق ها رو به دبی کریک یا نمایی از آسمام خراش های شهر دبی هستند. این اتاق ها دارای مینی بار ، تهویه کننده هوا ،چای/قهوه ساز می باشند. حمام اختصاصی این اتاق ها دارای دوش و وان می باشد. صندوق امانات در اتاق ها موجود می باشد.
دیگر امکانات این هتل شامل سالن زیبایی ، پارکینگ رایگان و انبار برای نگهداری چمدان ها می شود.
این هتل ۵ کیلومتر از مرکز الغریر و ۱۰ دقیقه تا برج خلیفه و دبی مال فاصله دارد. با ۲۰ دقیقه رانندگی نیز به ساحل جمیرا می رسید. فرودگاه بین المللی دبی نیز ۱۰ دقیقه از این هتل فاصله دارد.
دبی بر برای افرادی که به صحرانوردی ، بازدید از اماکن دیدنی و تجارت علاقه مند هستند گزینه مناسبی می باشد.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 465
اینترنت wifi رایگان
اینترنت wifi با هزینه
باشگاه بدنسازی
سالن بازی کودکان
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
نگهداری کودک
فروشگاه
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم صوتی
آسانسور

نقد و بررسی کاربران

نوشتن نقد و بررسی

  1. سفر : خانوادگی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    60 %
    سفر : مهر 1395

    با سلام.مهر ۹۵ در این هتل اقامت داشتم.امکانات مناسب تفریحی شامل استخر ، زمین پاتیناژ، زمین تنیس ،باشگاه،رستوران های شیک با کیفیت و تنوع انواع غذاها، اتاق ها روزی یک بار سرویس دهی میشن.برای استفاده از یخچال باید دپوزیت بگزارید و در انتها اختلاف حساب برگشت داده میشه، اتاق ها و سرویس حمام با کیفیت مناسب،اینترنت و … برخود کارمندان خوب—منطقه هتل پالم دیاره است(نزدیک به سوق المرشد) و از مرکز شهر فاصله داره اما نزدیک به ایستگاه مترو ۵ دقیقه پیاده.در کل نسبت به بهای پرداختی بسیار مناسبه

    0 0

  2. سفر : خانوادگی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    53 %
    سفر : بهمن 1394

    با سلام من بهمراه همسر و فرزندم بمدت پنج شب در بهمن ماه سال نود و چهار در هتل هیات رجنسى اقامت داشتیم هتل بسیار بزرگ و مجللى بود لابى بسیار بزرگ و شیکى داشت که در بدو ورود چشم نوازى میکرد.
    چون حرفه بنده در زمینه ساخت و ساز میباشد به متریال و جزییات ساخت بناها توجه زیادى میکنم این هتل از نظر متریال و ساخت بسیار لاکچرى و خاص بود ما در طبقه هفدهم هتل اقامت داشتیم اتاق هتل بسیار تمیزبود تخت خوابهاى راحت و سرویس و حمام بسیار تمییز و شیک و ویوى بسیار عالى با پنجره هاى بزرگ حتى همه نوع پریز برق در انجا مهیا بود و ما براى استفاده از شارژر گوشى مشکلى نداشتیم حتى نوعى پریز تعبیه شده بود براى شارژ کردن سریعتر گوشى که در مواقع ضرورى بسیار کارامد بود البته استفاده بیش از حد ان بنظرم میتوانست به باطرى گوشى لطمه وارد کند.

    صبحانه هتل بسیار شگفت انگیز بود و توصیه میکنم ان را از دست ندهیدداخل هتل پیست اسکى و چند فروشگاه و یک بانک قرار داشت که قیمت چنج دلار در انجا بسیار خوب بود و ما هر روز صبح با خیال اسوده مبلغ مورد نظرمان را در انجا چنج میکردیم در ضمن تنها رستوران گردان دبى در این هتل میباشدو یکى از بهترین کلابهاى دبى نیز در این هتل است که ما بخاطر داشتن کودک به انجا نرفتیم این را هم اضافه کنم بنده در مورد هتلهاى دبى با لیدر تور شهرى صحبت کردم و ایشان گفتند این هتل یکى از پر طرفدارترین هتلهاى دبى میباشد و اروپاییها و امریکاییها از این هتل خیلى استقبال میکنن و حرفش بیراه نبود چون من ایرانى و حتى از کشورهاى عربى در این هتل بندرت دیدم.اینترنت در اتاق و لابى رایگان بود ولى سرعتش در اتاق انطورى که انتظار داشتم نبود و همچنین مینى بار هتل بسیار مفصل بود و همه نوع نوشیدنى که انتظار داشته باشید در ان قرار داده بودند. درکل از هتل بسیار راضى بودم و اگر قسمت بود و دوباره به دبى سفر کردیم شاید دوباره همین هتل را انتخاب کردیم و یا اینکه در انتخاب هتل دیگرى بسیار مردد میشویم شاید یکى از نقاط ضعف هتل دسترسى ان به خ شیخ زاید و دبى مال بود که براى ان نیز سرویس رایگان در ساعتى مشخص بر قرار بود.

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Dubai - United Arab Emirates
تلفن : +971 4 553 1234
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.