X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل هیلتون کریک دبی
Hilton Dubai Creek
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل هیلتون کریک دبی  یک هتل ۵ ستاره واقع در منطقه خور دبی (کریک) است. از ویژگی های آن دیدگاه های پانوراما از شهر و ارائه ی محل اقامتی لوکس،  ناهار خوری زیبا و….است. اتاقهای هیلتون کریک دبی دارای ویژگی های دکوراتیو معاصر و سنگ مرمر و حمام است. همه اتاق های خواب هیلتوندارای تختخواب و ملافه اندو بهپارچه های لوکس، مجهز شده اند. اتاقهای مدرن دارای تلویزیون های صفحه تخت و دسترسی به اینترنت با سرعت بالا می باشند. هیلتون کریک دبی  یک سرویس رفت  به هتل خواهر خوانده خود  در ساحل جمیرا، را پیشنهاد می کند که در آن مهمان به امکانات ساحل این هتل می تواند دسترسی داشته باشد. مهمانان می توانند در استخر پشت بام استراحت کنند در حالی که از مناظر شهر، و یا ورزش در مرکز تناسب اندام  کاملا مجهز، لذت می برند. از هتل هیلتون کریک دبی می توان با  کمتر از ده دقیقه رانندگی به بازارهای جذاب طلا و منسوجات دبی رسید. این هتل ۵ کیلومتر از فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد. فرود بر روی کشتی نیز در صورت درخواست وجود دارد. دیره دبی یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه مند به کسب و کار، گشت و گذار و خرید لباس است. هتل هیلتون کریک  دبی برنده جایزه مهمان نوازی و اقامت در یک مکان فوق العاده شده است که یک فرصت برای استراحت و سیاحت در مرکز دبی را پیشنهاد می کند. موتور سواری در سراسر کریک دبی در ابرا ، بازدید از بازار تاریخی طلا و یا آفتاب گرفتن در سواحل سفید براق از امکانات این هتل است. کریک دبی یک مسیر(خیابان) تجاری است ،تجربه  قدم زدن از هتل به سمت دریا را هیچوقت فراموش نخواهید کرد. مزه کلاسیک مدرن در رستوران براسری و یا لذت بردن از یک BBQ کنار استخر و بار. بستر های شیک ما، جدول ۹ را انتخاب کنید تا یک شام آرام با خانواده و دوستان، ویژه مناسبتی و یا یک صبحانه معروف دبی را امتحان کرده باشید. یکی از ۱۵۰ اتاق مهمان یا سوئیت هایی که دکور معاصر و امکانات مدرن، از جمله WiFi و HDTV دارند را انتخاب کنید. اتاقتان را به اتاق کاری ارتقا دهید و از امتیازات ویژه از جمله دسترسی به سالن کاری و خدمات انتقال فرودگاه بهره مند شوید . اتقاهای این هتل ،صبحانه کاری، چای بعد از ظهر و canapés را پیشنهاد می کنند. نوشیدن یک نوشیدنی شب سرد بر روی تراسی که دارای چشم انداز با شکوه از کزیک است، به یاد ماندنی خواهد بود.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 150
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
ماساژ
استخر
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Beniyas Road, Deira Business District | 6b Street, 4; Rigga Al Buteen, Dubai, United Arab Emirates
تلفن : +971 4 227 1111
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.