X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل وارویک دبی
Warwick Dubai
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل ۴ ستاره وارویک دبی در خیابان شیخ زاید Sheikh Zayed Road ساخته شده است و بسیار نزدیک به مرکز مالی بین المللی دبیInternational Financial Centre و منطقه معروف Downtown Dubai است. برای رفتن به برج خلیفه Burj Khalifa و مرکز خرید دبی Dubai Mall باید زمان ۱۰ دقیقه ای با اتومبیل را محاسبه کنید. فرودگاه بین المللی دبی Dubai International Airport نیز در فاصله ۲۰ دقیقه ای هتل وارویک دبی Warwick Dubai قرار دارد که می‌توانید در هنگام رزرو از مهمانداران بخواهید ترانسفر فرودگاهی نیز برای شما انجام دهند. ایستگاه مرکز مالیFinancial Centre Station نیز در فاصله ۲۰۰ متری هتل قرار گرفته است.
استخر روباز، باشگاه تناسب اندام، ۶ رستوران و کافه-بار، سالن زیبایی، خدمات ماساژ، سونا، آبگرم، سالن اسپا و تندرستی، اتاق امانات، فضا برای ملاقات های کاری، اتاق کنفرانس و میزگرد، و … همه و همه از امکانات هتل وارویک دبی Warwick Dubai برای رفاه حال بیشتر مسافرین است. سالن اسپا و تندرستی Kirana Spa با ۶ فضا به ارائه طیف وسیعی از حدمات ماساژ و … می‌پردازد.
دکوراسیون داخلی اتاق های هتل وارویک دبی Warwick Dubai کاملا شیک و مدرن است و رنگ آمیزی و چیدمان آنها کاملا براق و درخشنده است. پنجره های هر اتاق روبه شهر و یاDowntown Dubai می باشد. در هر اتاق تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و … قرار گرفته است. در حمام هر اتاق نیز وان حمام به همراه دوش مخصوص تعبیه شده است. تعداد اتاق های هتل وارویک دبیWarwick Dubai 357 عدد می باشد.
باتوجه به تعداد بالای رستوران و کافه-بار در هتل وارویک دبی Warwick Dubai ، طیف وسیعی از غذاهای خاورمیانه به همراه سالاد و سبزیجات تازه، غذاهای مدیترانه ای، اسپانیایی، مراکش، لبنانی و آسیایی پخت و سرو می‌شود. برای استفاده از بوفه صبحانه در رستوران Bayty All Day Dining از شنبه تا پنجشنبه ساعات ۵:۴۵ تا ۱۱ و جمعه ها از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ بعد از ظهر مراجعه کنید. برای نوشیدن انواع نوشیدنی های تازه در کنار انواع اسنک ها می‌توانید به کافه-بار Jimmy Wickets Sports Bar & Lounge مراجعه کنید.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 357
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
ماساژ
استخر
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
کتابخانه
پارکینگ
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Sheikh Zayed Rd | P.O. Box 7143, Dubai, United Arab Emirates
تلفن : +971-4-506-9999
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.