X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل پاتایا ماریوت
Pattaya Marriott Resort & Spa
رضایت کاربران
80/100
100% کاربران این هتل را به شما پیشنهاد می دهند.
نقد کاربران : ۱ نقد نوشتن نقد و بررسی
1 4
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 1 نفر
سفر کاری : 0 نفر
این ریزورت در مرکز شهر پاتایا قرار گرفته و یک استخر به مساحت ۶۵۰ مترمربع دارد. پلاژ Royal Garden در ۱۵۰ متری و ساحل Central Festival در ۸۰۰ متری هتل واقع شده اند و انواع مرکز خرید و رستوران را در اطراف آن خواهید یافت. ایستگاه قطار پاتایا نیز ۳ کیلومتر فاصله دارد. مهمانان می توانند در سونا استراحت کنند، تنیس بازی کنند و یا در سالن ورزشی مشغول شوند. یک مرکز تجاری و دفتر توریستی هم در هتل فراهم می باشد. کافه Garden انواع غذاهای بین المللی و تایلندی را به صورت بوفه و منوی سفارشی سرو می کند. کافه Elephant هم غذاهای بین المللی را همراه با نوشیدنی های مختلف برای ناهار و شام آماده می سازد. کافه Manao نیز باربیکیو، میان وعده و نوشیدنی ها را در کنار استخر سرو می کند

امکانات هتل

تعداد اتاق : 286
ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی
سالن بازی کودکان
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
امکانات معلولین
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
نگهداری کودک
خشکشویی
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
سیستم سرمایشی / گرمایشی

نقد و بررسی کاربران

نوشتن نقد و بررسی

  1. سفر : خانوادگی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    80 %
    سفر : شهریور 1394

    همین چند روز پیش در این هتل اقامت داشتم . باید دقت داشت که تجربه ما در مورد یک غذا یا یک محل یا حسی که داریم بیش از هر چیز به درون ما باز میگردد ، اینکه ما در ان زمان چقدر خوشحالیم و یا چقدر انرژی داریم با این نگرش من این هتل رو در مجموع خوب ارزیابی میکنم ، هتلی با فضای خانوادگی ، باغی زیبا و دلفریب و موقعیت عالی برای دسترسی به اقصا نقاط شهر زیبای پاتایا. صبحانه هتل یک منوی یکنواخت بود از میوه ها ، انواع تخم مرغ و املت ، انواع آبمیوه ، انواع نوشیدنی های گرم و صبحانه ی چینی که طبعا باب طبع ما نخواهد بود .

    در کنار این همه شیرینی ها و نانهای تازه تجربه صبحانه ای عالی در محیلی چوبی و جذاب داشت . نکته ای که درمورد این هتل بیش از هر چیز دیگری قابل توجه بود فضای عمومی هتل بود که به هوای آزاد دسترسی داشت و از سیستم های تهویه هوا در لابی و راهرو ها بی بهره بود این برای کسانی که چون من خیلی تعرق دارند کمی ناخوشاینده . رستوران اصلی خیلی بزرگ نبود اما با فرنیچر چوبی و پنجره های بزرگ مشرف به مناظر هتل و نیز خیابان سکاند رود بسیار گرم و دلفریب بود .

    برخورد مهمان داران و پرسنل بنا به تجربه من در بانکوک سطحی پایین تر داشت در واقع آنها حدس نمیزدند ممکن است به چه چیزی نیاز داشته باشید بلکه منتظر بودند تا درخواست کنید . فضای استخر نقطه قوت هتل است احساس شنا در میان جنگلی زیبا با آبی گرم و تمیز و حس خوب و مطبوع بوی درختها و صدای قورباغه ها . اتاقهای هتل در طبقات پایین منظره دل انگیزی ندارد چون محدود میشود به درختهای نخل حاشیه استخر اما در طبقات بالاتر ( بالاتر از ۳ که ما بودیم ) منظره دریا در بالا و منظره استخر کادری فرح بخش پدید می آورد . بیش از هر چیز دیگر در این هتل موقعیتش در پاتایا حائز اهمیت است ،‌راهرویی زیبا درون هتل شما را به بهترین نقطه بیچ رود پاتایا میبرد درست چسبیده به هتل پاساژ زیبای رویال قرار دارد و در چند قدمیتان (۸۰۰ متر) سنترال فستیوال زیبا خودنمایی میکند . هر آنچه نیازتان شود در چند قدمیتان است .

    درب خروج هتل در بیچ رود کنار بهترین رستورانهای زنجیره ای قرار دارد و رستورانهای ایرانی یکی در کمتر از پانصد متری و دیگر یک کیلومتری هتل اند . براحتی میتوان به اسکله پاتایا رفت و یا خود را به کنار کوهی که نام پاتایا به روی آن قرار داده شده رساند . خیابان والکینگ استریت در ۳۰۰ متری هتل واقع شده و شما برای طی کردن کل مسیر های بیچ رود یا سکاند رود کافی است به تاکسی نفری ۱۰ بت پرداخت کنید ، این امکانی است که برای بسیاری از هتلها محیا نبود و برای هر گردش می بایست ۱۵۰ بت که معادل ۱۵ هزارتومان است برای استفاده از تاکسی پرداخت نمایند . نظافت اتاقها خوب بود ، فضای داخلی اتاق حرف تازه ای نداشت ، چای ساز ، گاوصندوق مینی بار و حوله پالتویی و دمپایی و دیگر مایحتاجتان فراهم بود . اتاقها مجهز به اتو و سشوار هم بودند . فرنیچر اتاق خیلی خاص نیست بازهم همان تم خودمانی چوبی جلب توجه میکرد . سیستم تهویه مطبوع عالی بود و تختها از راحتی نسبی برخوردار بود .

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 218 M.10 Beach Road, Pattaya, 20260, Thailand
تلفن : +66 38 412 120
وبسایت : http://marriott.com
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.