X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل پارک رجیس
Park Regis Goa
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
این هتل ۵ ستاره با ساختمانی زیبا، فضایی دلباز و برونگرا و محوطه سازی بی نقص و دلنشین به همراه دکوراسیونی لوکس، در بهترین منطقه ی «آرپورا» و در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد به طوری که اکثر جاذبه های به یادماندنی و برتر ساحل «باگا» در فاصله ی بسیار نزدیکی از این هتل قرار دارند.  بازار «باگا نایتس» که در میان بومیان به بازار شنبه شب مشهور است، هتل پارک رجیس گوا یک استخر در فضای باز و یک مرکز تناسب اندام ارائه می دهد . شما می توانید از خدمات رستوران و بار بر روی سایت بهره مند شوید . وای فای رایگان در هتل پارک رجیس گوا در دسترس است . هر اتاق در هتل پارک رجیس گوا با تهویه مطبوع و با یک تلویزیون صفحه تخت مجهز شده است . برخی از اتاق ها یک منطقه صندلی برای استراحت بعد از یک روز پر مشغله دارند . تمام اتاق ها دارای حمام خصوصی است . برای راحتی شما ، لوازم آرایش رایگان و سشوار نیز ارائه شده است . شما یک میز جلو ۲۴ ساعته را میتوانید در هتل پارک رجیس گوا پیدا کنید . بازار شبانه باگا ۵۰۰ متر تا هتل پارک رجیس گوا مسافت دارد ، در حالی که باشگاه کوبانا ۸۰۰ متر تا هتل فاصله است . نزدیکترین فرودگاه ، فرودگاه بین المللی گوا می باشد ، که ۲۲ کیلومتر تا هتل پارک رجیس راه است . هتل پارک رجیس دارای سالن بدنسازی و استخری روباز، چند رستوران و کافی شاپ در هتل و محوطه ی آن، پارکینگ و وای فای رایگان می باشد.این هتل دارای ۷۰ اتاق بوده و تمامی اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع و تلویزیون ال سی دی هستند. بعضی از اتاق های این هتل دارای فضای نشیمن نیز می باشند. حمام خصوصی و سشوار در همه ی اتاق ها موجود است. همچنین لوازم آرایشی بهداشتی رایگان جهت رفاه حال میهمانان در دسترس می باشد. از دیگر امکانات هتل می توان به مرکز تجاری، وسایل بازی کودکان، سوئیت مخصوص ماه عسل، خشکشویی، سرویس ۲۴ ساعته اتاق اشاره کرد.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 70
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
استخر
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Saqwadi, Arpora , Bardez ,North Goa, 403516 Arpora, India
تلفن : +91 832 674 0674
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.