X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل کارلتون تاور
Carlton Tower Hotel
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل چهار ستاره کارلتون تاور دبی Dubai Carlton Tower Hotel در موقعیتی مناسب در قلب شهر واقع و با اختصاص بهترین مکان به خود به آبنمای مشهور دوبی مشرف است. هتل مجموعا دارای ۱۵۷ اتاق و سوئیت میباشد که هر یک تمیز، راحت و به سادگی تزئین شده اند. میهمانان میتوانند از چشم انداز خیره کننده اتاق نسبت به آبنما وشهر لذت برند. هتل Carlton Tower، از رستوران و تریاهای عالی برخوردار میباشد. بخصوص اینکه علاقه مندان میتوانند از تفریحات زنده و رقص عربی که در رستوران لبنانی برگزار میشود و خوراک روسی عالی و رقص و موسیقی زنده رستوران Russian Club لذت ببرند. رستوران اصلی هتل انواع خوراکهای بین المللی را سرو میکند. گردشگران از وجود سرویس روتین هتل به ساحل می توانند استفاده ببرند. میهمانان همچنین، میتوانند در استخر روباز به آبتنی پرداخته و از مرکز تناسب اندام همراه با سونا و اتاق بخار استفاده کنند. هتل Carlton Tower، در موقعیت مرکزی نسبت به نواحی اداری، بانکی و همچنین اکثر مراکز خرید شهر واقع شده است.
کارلتون تاور اولین هتل استاندارد بین المللی می باشد ، که در سواحل دیره کریک جای گرفته است . هتل کارلتون تاور دبی در اواخر ریاست راشد بن سعید آل مکتوم در سال ۱۹۷۷ افتتاح شد . از آن زمان به بعد ، هتل کارلتون تاور دبی مهمان نوازی لوکس ارائه میدهد و غذاهای خوشمزه این هتل بیش از ۳۰ سال سابقه دارد . اتاق ها و سوئیت های بزرگ دارای مبلمان چوبی مدرن می باشد و در رنگ های خنثی مزین شده است . اتاق ها با چای و قهوه ساز و مینی بار مجهز شده و برخی از اتاق ها شهر را به صورت پانوراما به نمایش میگذارد . این هتل گزینه های مختلف ناهار خوری فراهم می کند . رستوران The Butterfly غذاهای لبنانی ارائه می دهد و دارای سرگرمی می باشد . یک رستوران نیز وجود دارد که در آن غذاهای سنتی روسی ، و همچنین غذاهای بین المللی فراهم می باشد . هتل کارلتون تاور یک درایو ۱۰ دقیقه ای تا فرودگاه بین المللی دبی راه دارد . این هتل میز جلو ۲۴ ساعته و وای فای رایگان فراهم می کند . این منطقه نیز برای خرید مناسب است ، و مارک های معروف مانند اپل در نزدیکی هتل کارلتون تاور دبی قرار دارد .

امکانات هتل

تعداد اتاق : 158
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
استخر
تاکسی سرویس
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Baniyas Road, 19 | Deira Dubai Creek, Dubai 1955, United Arab Emirates
تلفن : +971 4 222 7111
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.