X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل کروانسرای لارا
Kervansaray Lara
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
این هتل که به شکل U ساخته شده دارای دکوراسیون پیچیده و کمال گرا می باشد. ساحل اختصاصی آن حدود ۱۱۰۰۰۰ مترمربع می باشد و فرودگاه آنتالیا در فاصله ی ۱۰ کیلومتری واقع شده است.اتاق های هتل دکوراسیون و طراحی سوپر مدرن دارند و با رنگ های ملایم تزئین شده اند. هر اتاق علاوه بر یک بالکن اختصاصی با منظره ای از دریای مدیترانه و ساحل اختصاصی، با کاناپه های چرمین، تلویزیون صفحه تخت، ماهواره و یخچال مجهز شده اند. این هتل حتی یک بندر اختصاصی در ساحل دارد. در ساحل آن می توانید از کافه ی ساحلی و تخت ها و صندلی هایی که مخصوص استراحت و آفتابگیری فراهم شده اند استفاده کنید و آب میوه میل نمایید.یک شهر بازی برای کودکان تعبیه شده که شامل سرزمین بازی، کلوپ کودکان با سرگرمی های متنوع و یک استخر با سرسره های متعدد می باشد. استخرهایی نیز برای بزرگسالان در نظر گرفته شده است.علاوه بر بازی های آبی مختلف، زمین بازی فوتبال، تنیس و گلف هم برای علاقه مندان تهیه شده است. به جای آن می توانید در وان آب گرم، سونا یا حمام به استراحت بپردازید. رستوران منوی سفارشی این هتل غذاهای مدیترانه ای، آمریکای لاتین و شرق آسیایی را سرو می کند. یک رستوران سلف سرویس هم آماده ی پذیرایی از شما می باشد.این هتل ۱۲ کیلومتر با مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد و پارکینگ آن رایگان است.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 579
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی
سالن بازی کودکان
استخر کودکان
پارک آبی
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
بیلیارد
زمین تنیس
غواصی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
فروشگاه
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Guzeloba Mevkii Trt Kampi Yani Lara , Lara Beach, Antalya, Turkey
تلفن : +902423522000
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.