X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل کروانسرای
Kervansaray Bodrum Hotel
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
این هتل مجلل در منطقه ی زیتونلی کاهوه توربا و در مجاورت دریا قرار گرفته است. شهر بودروم ۱۱ کیلومتر با اینجا فاصله دارد. انواع فعالیت های تفریحی و استخر سرپوشیده و فضای باز برای این هتل تعبیه شده است.در معماری اینجا دقت و سلیقه بسیار بکار رفته تا با طراحی و رنگ بندی زیبا، راحتی و آسایش مسافران را دوچندان نمایند. بالکن های خصوصی و حمام خصوصی نیز اوقات خوشی را برای اقامت شما تضمین خواهد کرد. رستوران های سرپوشیده و هوای آزاد زیادی هم در این اطراف هست که می توانید قبل از استراحت در زیر آفتاب در آنها میان وعده یا ناهار سفارش دهید. رستوران منوی سفارشی سلطان نیز گزینه ای مناسب برای گذراندن شبی بیاد ماندنی با غذایی لذیذ خواهد بود. آکروبات بازهای ماهری که در مینی کلوپ هتل به نقش آفرینی می پردازند، در تمام طول روز خاطراتی فراموش نشدنی برای کودکان فراهم خواهند نمود.مهمانان می توانند با استفاده از امکانات و فعالیت های تفریحی هتل سرگرم شوند مانند بازی تنیس، بسکتبال یا بیلیارد. ورزش های آبی متفاوتی نیز برای انجام وجود دارند. در طول روز نیز می توانید شاهد کنسرت های دلنشین، نمایش های رنگارنگ و اجراهای بی نظیر هنرمندان باشید. برای استراحت هم می توانید از برنامه های ورزشی، حمام ترکی و حمام بخار هتل استفاده کنید.پارکینگ خصوصی در هتل مهیا می باشد و نزدیک ترین فرودگاه در ۲۱ کیلومتری واقع شده است.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 420
کافی نت
اینترنت wifi با هزینه
ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی
سالن بازی کودکان
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
زمین تنیس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
سیستم سرمایشی / گرمایشی
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Zeytinli Kahve Mezkii Antalya, 000, Turkey
تلفن : +90 252 337 14 00
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.