X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل کرون پلازا
Crowne Plaza Moscow
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل کرون پلازا مسکو یکی از هتل های مشهور فوق العاده است که دارای رتبه ۵ ستاره است. این هتل از موقعیت بسیار مناسبی برخوردار است به طوری که می توانید به راحتی با مترو به بهترین مراکز دیدنی و تجاری مسکو دسترسی داشته باشید. برای رسیدن به مرکز نمایشگاهی به نام Expo Centre کافیست از هتل کرون پلازا مسکو با پای پیاده فقط ده دقیقه راه بروید.از این هتل تا ایستگاه های مترو ویستا وچنایا (Vystavotchnaya) و آلیستا ۱۹۰۵ گودا(Ulitsa 1905 Godaa)، که مستقیماً هتل را به مرکز شهر و کاخ کرملین ارتباط می دهند، ۱۰۰ دقیقه پیاده راه است.برای مسافرانی که بهتئاترروسیه، شبگردی در مسکو و فرهنگ علاقه مند هستند، Presnensky انتخاب بسیار مناسبی است. در میان هتل های روسیه هتل پلازا  از بهترین هتل هاست. رستوران های مرکز تجارت جهانی، شامل رستوران هایی نظیر Dorchester و رستوران Real Food، غذاهای اروپایی، محلی و غذای مخصوص سرآشپز را سرو می کنند دو رستوران در هتل دایر است که می توانید انواع خوراکی ها را در آن سفارش دهید حتی در برخی منوها، غذاهای رژیمی نیز یافت می شود. می توانید در تمام اتاق ها از قهوه ساز، چای ساز، سرویس حمام و سرویس بهداشتی ویژه، سشوار و … استفاده کنید. هتل دارای دکوراسیون شیکی است تا مشکل پسندان را راضی بدرقه کند. مینی بار و تلویزیون و تخت های راحت از ویژگی این هتل است. توصیه می کنیم که از امکانات ورزشی هتل نیز استفاده کنید. رستوران های مرکز تجارت جهانی، شامل رستوران هایی نظیر Dorchester و رستوران Real Food، غذاهای اروپایی، محلی و غذای مخصوص سرآشپز را سرو می کنند.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 724
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Krasnopresnenskaya Embankment, 12 | World Trade Center, Moscow 123610, Russia (Formerly Mezhdunarodnay)
تلفن : +7 495 258-22-22
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.