X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل کورتیارد بای ماریوت تفلیس
Courtyard by Marriott Tbilisi
رضایت کاربران
83/100

نقد کاربران : ۱ نقد نوشتن نقد و بررسی
1 4.15
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 1 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل Courtyard by Marriott Tbilisi با خدمات بی نظیر خود پذیرای مهمانان میباشد. این هتل آمادگی ارائه خدمات در بالاترین سطح کیفیت به مهمانان را دارا می باشد. موقعیت جغرافیایی بی نظیر، از ویژگی های متمایز این هتل می باشد.کلیه اتاقهای این هتل تمیز و راحت می باشد.کارکنان مهربان و با دقت هتل، آماده خدمت رسانی میباشند. امکانات رفاهی هتل شامل استخر سرپوشیده (تمام فصول) ، ماساژ می باشد.این هتل دارای ۱۱۸ اتاق می باشد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود میباشد.کارکنان ما به انگلیسی و روسی صحبت می کنند.در این هتل اینترنت وای فای ارائه می شود.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 118
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
استخر
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور

نقد و بررسی کاربران

نوشتن نقد و بررسی

  1. سفر : خانوادگی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    83 %
    سفر : مرداد 1396

    من از تهران هتل آیبیس رو رزرو کرده بودم ولی زمانی که اونجا رسیدم هتل آیبیس به ما جا نداد و تور ما رو به هتل کورت یارد برد تو تریپ ادوایزر این هتل شبی 50دلار از آیبیس گرونتر بود که طبیعتا ما این اختلاف رو پرداخت نکردیم هتل خوبیه با موقعیت عالی دقیقا تو میدون آزادی نزدیک به اکثر جاهای دیدنی مثله م آزادی و خ روستاولی، درای بریج که بازار کنار خیابون عتیقه جاته، پل صلح و …… کلا تفلیس شهر کوچیکیه نباید انتظار زیادی ازش داشته باشید ولی به اندازه 3 تا 4 روز بد نیست درباره هتل بگم که با اینکه تو میدونه ولی اتفاق ها کاملا ساکت بود استخر و ماساژ داشت صبحانه فول بود و کارکنان انگلیسی مسلط بودند سرویس بهداشتی و حمام خیلی تمیزی داشت سیف باکس و چای ساز هم موجود بود در مجموع هتل راضی کننده ایه ولی خیلی ها بابت تور 5 روزه تفلیس مبلغ 2500 نمیدن( چون قیمت این هتل رو تو تهران پرسیده بودم حدودا تو همین رنج بود) یا ترجیح میدن رادیسون یا بالتیمور رو بگیرن برای ما توفیق اجباری شد با همون مبلغ آیبیس

    0 0
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 4 Freedom Square, Tbilisi 0105, Georgia
تلفن : +995-32-277 91 00
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.