X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل کوست لایت
Coastlight Hotel
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل ۴ ستاره ی کوست لایت در موقعیت خوبی در کوش آداسی قرار دارد و پایگاهی عالی برای کشف دیدنی های این شهر پر جنب و جوش است. از اینجا ، مهمانان می توانند از دسترسی آسانی که به دیدنی های این شهر پر جنب و جوش دارند لذت ببرند. هتل با موقعیت مناسبش دسترسی آسانی به مقاصد گوناگون شهر دارد. در هتل، هر تلاشی صورت می گیرد تا مهمانان احساس راحتی نمایند. برای این کار، هتل بهترین خدمات و امکانات را برای مهمانان فراهم می کند. امکانات سطح بالایی همچون پذیرش و ترخیص سریع مسافر ، صرافی ، اینترنت Wi-Fi در فضاهای عمومی، خدمات سرویس اتاق و پارکینگ در این هتل موجود است. جو هتل کوست لایت در تک تک اتاق های آن منعکس شده است. بالکن / تراس، مینی بار، تهویه مطبوع ، سشوار و تلویزیون تنها چند نمونه از امکاناتی هستند که در هتل یافت می شوند.این هتل امکانات فوق العاده ای شامل تنیس روی میز ، استخر روباز و ساحل اختصاصی دارد و به شما کمک کند پس از سپری کردن یک روز پرمشغله در شهر خستگی را از تن بزدایید. ترکیبی از خدمات حرفه ای و طیف وسیعی از امکانات سطح بالا را در هتل کوست لایت می توان یافت.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 80
اینترنت wifi رایگان
ساحل اختصاصی
تاکسی سرویس
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Yavansu Mh. Soke Yolu Uzeri 3. Km Kusadasi Aydin, 09400 Kusadası, Turkey
تلفن : +90 256 622 09 09
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.