X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل گاردن سی ویو ریزورت
Garden Sea View Resort
رضایت کاربران
73/100
100% کاربران این هتل را به شما پیشنهاد می دهند.
نقد کاربران : ۱ نقد نوشتن نقد و بررسی
1 3.65
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 1 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل گاردن سی ویو در ساحل پاتایا قرار دارد. اتاق های این هتل دارای تهویه کننده هوا ، بالکن و حمام مجهز به وان می باشند. این هتل یک استخر دارد .
رسپشن هتل به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو می باشد و در گرفتن تور به جاذبه های دیدنی شهر مسافرین را راهنمایی می کنند. این هتل امکانات برای برقراری کنفرانس و قرار ملاقات نیز دارد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی Suvarnabhumi یک ساعت و نیم می باشد و با فاصله ۵ دقیقه از این هتل نیز “پناهگاه حقیقت” که یکی از جاذبه های دیدنی این شهر است وجود دارد.
اتاق های هتل دارای تلویزیون کابلی ، مینی بار ، صندوق امانات و بالکن می باشند. برخی از اتاق ها چشم اندازی به سوی دریا دارند.
در رستوران هتل با نام Chueng Pha می توانید انواع غذاهای بین المللی را سرو کنید. کافی شاپ هتل نیز چشم اندازی به سوی دریا دارد.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 380
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
استخر
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور

نقد و بررسی کاربران

نوشتن نقد و بررسی

  1. سفر : خانوادگی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    73 %
    سفر : دی 1395

    با سلام خدمت دوستان عزیز . امیدوارم نظر من به شما برای انتخاب هتل کمک کنه ؛ همانطور که نظرات دیگران برای من کمک بزرگی بود . من به همراه خانواده به مدت سه شب و چهارروز در این هتل اقامت داشتیم . به لحاظ تمیزی ایده آل بود . پرسنل بسیار خوب ؛ مودب و مهربانی دارد. بهترین مورد هتل استخر فوق العاده عالی در کنار دریا و ساحل اختصاصی هتل . نزدیکی به معبد بسیار زیبای حقیقت ؛ به طوری که وقتی در ساحل اختصاصی هتل قدم میزنید و یا در بالکن رو به دریای هتل صبحانه میخورید ؛ قادر به دیدن این معبد باشکوه هستید. صبحانه خوب است و در صورت نیاز غذاهایی که ما بتونیم استفاده کنیم در قسمت رستوران هتل قابل سفارش است . تنها اشکالی که به این هتل میشه گرفت کمی فاصله با مرکز اصلی شهر است که با تاکسیهای مستقر در داخل حیاط این هتل مشکل حل شده ؛ با تاکسی تا مرکز شهر حدود ۵ دقیقه راه است . هتل بسیار آرام و خانوادگی است و خوشبختانه فری شارژ نیست و برای سفر خانوادگی بسیار مناسب است . هتلی زیباست که اقامت در آن به شما و خانواده آرامش میدهد . امیدوارم در صورت انتخاب و اقامت در این هتل به شما خوش بگذرد .

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 207/1 Moo 5 Soi Naklua 12 Pattaya-Naklua Road Nongprue Banglamung Chonburi, 20150 Pattaya North, Thailand
تلفن : +66 38 226 070
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.