X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل گراند آنکارا
Grand Ankara Hotel
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل ریکسوس گرند انکار (Rixos Grand Ankara) از سری هتل های زنجیره ای ریکسوس میباشد که در پایتختترکیه یعنی شهر آنکارا قرار دارد.این هتل با موقعیت منحصر به فرد خود یعنی در مجاورت مجلس آنکارا، سفارتخانه ها و وزارتخانه های آنکاراقرار گرفته است و دارای طرفداران بسیاری میباشد. اتاق ها و سوئیت های شیک هتل به تجهیزات مدرن از جمله تلویزیونLCD , سیستم تهویه مطبوع و یک میز کار مجهز می باشند. برخی از حمام های مدرن اتاقها, از پنجره قدی بزرگ با چشم انداز شهر آنکارا برخوردار می باشند.از امکانات رفاهی هتل, می توان به مرکز آب گرم با حمام ترکی و سونا و یک ورزشگاه کاملا مجهز اشاره کرد. رستوران های هتل گراند آنکارا, با سرو خوراکهای بین المللی و سلف سرویس از ۱۴ کشور جهان, به هنگام صبحانه, ناهار, شام پذیرای میهمانان می باشد. رستوران LAZELARR نیز که از رستوران های معروف ترکیه در نزدیکی این هتل می باشد به سرو انواع خوراکهای سنتی ترکی می پردازد. تریا لابی هتل, شب ها انواع خوراکهای مختصر و نوشیدنی های عالی را سرو میکند.وجود رستوران موسائیک در این هتل و با سرو انواع غذاهای بین المللی و سلف سرویس از ۱۴ کشور جهان، به هنگام صبحانه، ناهار و شام جذابیت ویژه ای به این هتل داده است.همچنین  رستوران LAZELAR نیزانواع خوراکهای سنتی ترکی سرو میکند و تریا لابی هتل, شب ها انواع خوراکهای مختصر و نوشیدنی های عالی راارایه میدهد. البته از امکانات رفاهی هتل, می توان مرکز آب گرم با حمام ترکی و سونا و یک ورزشگاه کاملا مجهز ارا نام برد.این هتل پارکینگ رایگان در اختیار میهمانان قرارمیدهد.شما میتوانید با انتخاب هتل زیبای ریکسوس آنکارا تجربه ای متفاوت و آرام در پایتخت ترکیه برای مسافرت خود کسب کنید. ایستگاه متروی کیزیلی ۹۰۰ متر، پارک کوگولو ۱.۳ کیلومتر و مراکز خرید حلمی تونالی نیز ۱۰ دقیقه سواره از هتل فاصله دارند.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 215
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
سونا/ جکوزی
غواصی
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Ataturk Bulvari No:183 | Kavaklidere, Ankara 06680, Turkey (Formerly Rixos Grand Hotel Ankara)
تلفن :
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.