X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل گرند کاپتورن واتر فرانت
Grand Copthorne Waterfront
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل گرند کاپتورن واتر فرانت در کنار رودخانه سنگاپور، جنب کلاب زوک، با تنها ۵ دقیقه رانندگی از جاده اورچارد و همچنین با ارائه استخر روباز، ۴ رستوران، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان در تمامی محوطه‌های هتل تضمین‌کننده اقامتی خوش و راحت برای مسافران تور سنگاپور است.اتاق‌های لاکچری که پنجره‌هایی از کف به سقف دارد که چشم‌اندازی زیبا از شهر یا رودخانه را به تصویر می‌کشد، تلفن بی‌سیم، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های داخلی، بین‌المللی و چینی با زبان‌هایی مانند انگلیسی و چینی، با حمام اختصاصی رایگان به همراه لوازم آرایشی و بهداشتی مانند مسواک و خلال دندان مکانی راحت و دلچسب برای گذراندن اوقات فراغت است. مسافران می‌توانند در سالن فیتنس و بدن‌سازی هتل ورزش کنند. کارمندان چندزبانه که به زبان‌های مالایی، انگلیسی و چینی مسلط‌اند، در بخش تور دسک، مهمانان هتل را در تور داخل شهر سنگاپور یاری می‌رسانند. لاندری و بخش نظافت، روزنامه به چینی و انگلیسی، تلفن‌های بیسیم در تمامی اتاق‌ها، استخر روباز، تراس آفتاب‌گیر، جکوزی و وان آب داغ، سالن تنیس، صبحانه رایگان و امکان سرو در اتاق‌ها، رستوران و بار، اینترنت رایگان، خدمات مخصوص کودک، میز پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات دربان، نگاه‌داری از چمدان‌های مسافران، تبدیل ارز، تهویه مطبوع، سوئیت مخصوص ماه عسل، روم سرویس، امکانات مخصوص معلولین، سرویس رایگان شاتل و سالن زیبایی به همراه آرایشگر تنها بخش کوچکی از خدمات و امکانات هتل گرند کاپتورن واتر فرانت است. زبان‌هایی که در هتل گرند کاپتورن واتر فرانت بدان‌ها تکلم می‌شوند، چینی، مالایی، کره‌ای، ژاپنی، فرانسوی و انگلیسی است.رستوران فود کپتتال Foof Capital رستورانی با استایل بوفه و ارائه دهنده غذاهای بین‌المللی، غربی و آسیایی است و این امکان را در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد تا بتوانند شاهد طبخ غذا در آشپزخانه رستوران باشند. در رستوران گریسینی، مهمانان می‌توانند غذاهای جنوب ایتالیا را با آنتی‌پاستوهای (نوعی پیش‌خوراک ایتالیایی) دلچسب و اشتهاآور را تجربه نمایند. در این رستوران، گوشت کبابی و انواع غذاهای دریایی نیز ارائه می‌شود. در رستوران گرندشانگهای غذاهای سنتی و خاطره‌انگیز دهه ۴۰ و همچنین انواع غذاهای بومی چینی سرو می‌شود. مهمانان همچنین میتوانند در Tampo ازکوکتل‌ها با طعم عالی قبل از شام بهره‌مند شوند. هتل گرند کاپتورن واتر فرانت ۲۲ کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی چانگی فاصله دارد. منطقه تجارت مرکزی تنها ۱۰ دقیقه رانندگی با هتل فاصله دارد.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 574
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی
ماساژ
استخر
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 392 Havelock Road, Robertson Quay, 169663 Singapore, Singapore
تلفن : +65 6733 0880
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.