X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل گلدن ایج ۱
Golden Age 1 Hotel
رضایت کاربران
57/100

نقد کاربران : ۳ نقد نوشتن نقد و بررسی
3 2.85
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 1 نفر
سفر زوج : 1 نفر
سفر خانوادگی : 1 نفر
سفر کاری : 0 نفر
این هتل ۴ ستاره که در مجاورت میدان تقسیم قرار گرفته، دارای یک حمام ترکیه ای سنتی، سرویس ماساژ و استخری در فضای باز است که با تخت های آفتابگیری احاطه شده است. از روی بالکن کافه نیز می توانید مناظری پانوراما از پل بوغاز مشاهده کنید. اتاق های این هتل با رنگ های گرم و مبلمانی به سبک ترکیه ای تزئین شده اند و امکانات مدرنی مانند تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی برای هر اتاق تعبیه شده است. اتاق نشیمن هرکدام نیز جدا بوده و با کاناپه های بسیار راحت تجهیز شده اند. رستوران لوکوگ معمولا صبحانه را بصورت سلف سرویس و منوی ناهار و شام را بصورت سفارشی سرو می کند. کافه ی نوستالژی نیز در لابی هتل قرار گرفته و انواع نوشیدنی های گرم و بدون الکل را سرو می کند. اما کافه ای که در کنار استخر قرار گرفته معمولا انواع دسر و کوکتل های غربی و خوشمزه را ارائه می دهد. ایستگاه مترو تقسیم که این ناحیه را به سایر مناطق شهر متصل می کند، در فاصله ی ۵ دقیقه ای قرار گرفته است. خیابان پرتحرک استقلال نیز ۲۰۰ متر تا اینجا فاصله دارد که مملو از رستوران ها و مغازه های معروف می باشد. جاذبه های باستانی منطقه ی سلطان احمد نیز حدود ۸ کیلومتر با هتل فاصله دارند.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 181
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
سونا/ جکوزی
استخر
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
رستوران
صندوق امانات
نگهداری کودک
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال

نقد و بررسی کاربران

نوشتن نقد و بررسی

  1. سفر : مجردی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    37 %
    سفر : آبان 1394

    من و همسرم در تاریخ ۱۱ آبان به مدت ۴ شب در این هتل اقامت داشتیم. هتل هیچ امکاناتی نداشت، اتاق ها کثیف بودند در روز آخر هم از اتاقمون دلار دزدیدند و برخورد مدیر هتل بسیار بسیار بد و تحقیر آمیز بود به هیچ عنوان این هتل رو توصیه نمیکنم

    0 0

  2. سفر : خانوادگی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    83 %
    سفر : شهریور 1394

    دیروز از سفر برگشتم،دلیل نظر من به هتل به این خاطر بود که خودم برای پیدا کردن هتل در اینترنت جستجو کردم.خواستم من هم کمکی به هم وطنام بکنم.کارمندان هتل مودب و خوش اخلاق بودند.دو بار کارت ورود به اتاق را در اتاق جا گذاشتیم که با خوشرویی برخورد کردند و یک کارت دیگر دادند.استخر هتل خیلی خوب بود اگر در فصل گرما می روید می توانید استفاده کنید البته برای بچه ها مناسب است برخوردشان هم خوب بود.صبحانه متنوع و خوب بود.اتاق ها هم نسبت به پولی که می دهید مناسب بود.اگرچه ما فقط برای خواب در هتل بودیم.امنیت در هتل برقرار بود .البته ما وسیله قیمتی و یا مدارک مهم را در اتاق نمی گذاشتیم و لی بقیه اسا ها در اتاق ولو بود و هر روز اتاق تمیز می شد و چیزی از وسایلمان کم نشد.

    0 0

  3. سفر : زوج
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    50 %
    سفر : تیر 1394

    گلدن پارک یک هتل خیلی خیلی معمولی مثل بقیه هتل های ۴ ستاره منطقه تکسیم هست. چیز خاصی تو این هتل توجه شما رو جلب نمیکنه، کارکنانی که انگلیسی بسیار ضعیفی دارند یا صبحانه ای که بسیار معمولیه و به ذائقه ایرانی ها خیلی جور در نمیاد. بدترین نکته سفرم این بود که بخاطر بی مسئولیتی آزانس و عدم اطلاع رسانی کنسلی پروازم، مجبور شدم چندین ساعت در لابی منتظر باشم و متاسفانه کیف پولم و حدود ۴۰۰ دلار وجه نقد از من توی هتل سرقت شد و متاسفانه نه مسئولین تور کمکی بهم کردند و نه هتل بهم درباره سرقت کمکی کرد. فقط شونه هاشونو بالا انداختن و گفتن به ما مربوط نیست. باز جا داره از دو تا از مسافرای هتل، آقای سرلک و آقای ستاری تشکر کنم که تو اون شرایط بهم کمک کردند. در کل این هتل رو توصیه نمیکنم.

    0 0
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Kocatepe, Topçu Cd. No:10, 34437 Beyoğlu/İstanbul, Turkey
تلفن : +90 212 254 4906
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.