X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت

پربازدیدترین دیدنیهای دنیا در اینستاگرام

اخبار
date۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
comment0

به جز عجایب و دیدنی های دنیا، عجایب اینستراگرامی هم وجود دارند! این مقاصد سفر همان جاهایی هستند که همه آرزوی دیدنش را دارند و درباره ی آن خیالپردازی های زیادی می کنند. مکان هایی که بیشترین عکس ها در آن گرفته شده و در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام به نمایش گذاشته شده است. بعضی از این مکان ها طبیعی اند، برخی ساخته ی بشر هستند اما در یک چیز اشتراک دارند: شکوه همه ی این مکانها نفس گیر است. آیا برای چند لحظه ای غرق شدن در اینستاگرامی ترین مقاصد گردشگری دنیا آماده اید؟

 

برج ایفل


شاید باور این موضوع که این سازه در سال ۱۸۸۹ به عنوان بنایی موقت ساخته شد و ۲۰ سال بعد همه ی شهر متحد شدند تا آن را نابود کنند کمی سخت باشد. خوشبختانه از آنجا که شانس با فرانسه یار بود، این برج ۱۰۶۳ فوتی توانست بر نظر مردم چیره شود و به دلیل استایل منحصر بفرد و معماری فوق العاده ای که داشت توانست نظر مقامات پاریس را درمورد تخریب این بنا عوض کند. با حدود ۳ میلیون پست در اینستاگرام، برج ایفل فرانسه به عنوان داغ ترین نقطه ی گردشگری اینستاگرام شناخته شده این عکس اینستاگرامی زیبا را نگاه کنید.

بیگ بن


برج ساعت دیدنی لندن یکی از مهمترین جاذبه های توریستی این شهر است که در شمال و در انتهای کاخ Westminister قرار گرفته است، که جایگاه پارلمان هم هست. تحسین اندازه ی بیگ بن از دور کمی سخت است اما واقعا بزرگ است! عقربه های دقیقه هر کدام ۱۴ فوت و عقربه ساعت هم ۹ فوت ارتفاع دارند.

 

پل گلدن گیت


ایستاگرامی ها تنها جامعه ای که پل عظیم گلدن گیت در سانفرانسیسکو را تحسین کرده اند نیستند. این پل تنها نقطه ی گردشگری آمریکا است که جز ۱۰ تای اول قرار گرفته، توسط مهندسان امریکایی، یکی از عجایب دنیای مدرن نام گرفت و بسیاری دیگر هم این پل را زیباترین و پر عکس ترین پل دنیا لقب داده اند.

 

برج خلیفا


نه تنها برج خلیفه در دبی بلندترین برج دنیاست بلکه بلندترین سازه ی آزاد دنیا با آسانسوری که طولانی ترین مسیر دنیا را می پیماید هم هست. اگر بخواهیم مسئله را کمی برایتان ساده تر و قابل درک تر کنیم، باید بگوییم برج خلیفه ۳ برابر بلندتر از برج ایفل است. این سازه در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام دارای ۱.۳ میلیون پست است.

 

کلیسای نتردام


دومین جاذبه ی دیدنی پاریس در فهرست اینستاگرامی ما، ساختمان مشهور و کلیسای کاتولیک قرون وسطایی نتردام با سبک معماری گوتیک فرانسوی است. پنجره های شیشه ای این کلیسا بسیار چشمگیر هستند و مجسمه های پادشاهانی که با بیشترین جزییات ممکن ساخته شده اند جای تعجبی برای اینکه ۱.۱ میلیون پست اینستاگرامی داشته باشد، باقی نمی گذارد.

 

الحمبرا


کلمه ی الحمبرا به معنای «قرمز» است و مجموعه ای قلعه ای در گرانادای اسپانیا است که در قرن سیزدهم برای اقامت پادشاهان شمال آفریقا ساخته شد و هنوز هم به عنوان یکی از تمدن های قدیمی دنیا به شکوه قبل پا بربجا مانده است. افراد زیادی هر ساله به گرانادای اسپانای سفر می کنند تا این سازه ی تاریخی زیبا را از نزدیک ببینند.

تازه های گردشگری

پربازدیدها

اخبار

  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.