X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت

گردشگران تا خرداد سال آینده دریاچه گهر را نمی‌بینند

اخبار
date۲۹ شهریور ۱۳۹۶
comment0

مسئول منطقه حفاظت شده اشترانکوه گفت: از گردشگران درخواست داریم تا ۱۵ خردادسال آینده به این منطقه مراجعه نفرمایند چراکه توسط مامورین یگان حفاظت منطقه برگشت داده می شوند.

احمد گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: از مهرماه ورود به گهر ممنوع می ‎شود اما هنوز علاقه ‎ مندان به طبیعت از مناطق دور مثل مشهد، تهران، شیراز به این منطقه می‎آیند. این تعطیلی برای احیای مراتع و بازسازی منطقه است لذا درخواست داریم به قانون احترام بگذارند و با اصرار وارد منطقه نشوند.

 

مسئول منطقه حفاظت شده اشترانکوه گفت: این افراد از کوره راه ‎ های دیگر وارد منطقه می ‎ شوند و به دلیل وسعت و پهنه زیاد، کنترل آن به سختی انجام می ‎ شود.

 

وی با بیان اینکه این منطقه استراتژیک با تمامی مناطق کشور حداقل در ۳۰ مورد فرق دارد، افزود: هم اکنون در حال ایجاد اجرای یکسری برنامه ‎ های آبخیزداری، آبخوان داری و پهنه بندی و برنامه ریزی جهت جلوگیری از فرسایش خاکی در فصل بارش و برنامه‌ریزی برای ورود گردشگران با ضابطه در قالب شرکت هستیم. همچنین برای کپه کاری و درخت کاری منطقه تدابیری در دست هست که خواهشمندیم به این جهت طبیعت ‎ دوستان همکاران لازم را داشته باشند.

تازه های گردشگری

پربازدیدها

اخبار

  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.