X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت

وب سایت سفریابی براى جمع آوری و اطلاع رسانی تورهای گردشگری به مقاصد داخلی و خارجی و نیز معرفی هتل ها و سایر اطلاعات گردشگری شهر ها، در فضای مجازی به زبان فارسی ایجاد شده است. دسترسى و استفاده شما کاربر گرامی از سایت، مشروط به پذیرفتن و رعایت شرایط و قوانین ذکر شده مى‌باشد. شما با ورود به سایت و مرور صفحات سایت، بدون هیچگونه محدودیت و شرطى ، “شرایط و قوانین” سایت را پذیرفته و تایید مى‌نمایید که توافق دیگرى بین شما و سایت سفریابی در این زمینه خارج از قوانین ذکر شده ، وجود ندارد. در صورت عدم موافقت با “شرایط و قوانین” لازم است استفاده از این سایت را متوقف نمایید.

 

تلاش سفریابی، گردآوری بانک جامع تور و گردشگری و معرفی آژانس ها با اطلاعات صحیح و درست است اما نمی‌تواند صحت آنها را تضمین نماید و هیچ‌گونه تعهد یا مسئولیتی در قبال صحت اطلاعات ارایه شده برای مشخصات تور ها ، آژانس ها برعهده نمی‌گیرد.

مسئولیت استفاده از مطالب ، آگهی‌های و صفحات این سایت بر عهده شماست و سفریابی هیچ تعهدى در قبال خسارات مستقیم، اتفاقى، تبعى، غیر مستقیم و کیفرى، ناشى از دسترسى و استفاده شما از این سایت ندارد.

سفریابی هیچ قرارداد، تعهدنامه یا سندی را با آگهی‌ دهندگان حقیقی یا حقوقی منعقد نمی‌کند. مشخصات تورهای موجود در سایت و آگهی‌ها توسط کاربران سایت و آژانس ها هر لحظه قابل تغییر هستند و سفریابی در این زمینه، هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال آنها را نمی‌ پذیرد و صرفا مطالب درج شده توسط آژانس ها را نمایش می‌دهد.

هرگونه متن، پیام، توضیح، اطلاعات، عکس، مشخصات تماس یا موارد مشابه که به سفریابی ارسال می‌شود یا در آن قرار می‌گیرد، غیر محرمانه و عمومی تلقى خواهد شد و مسئولیت هر گونه استفاده از آن شامل باز تولید، افشاءِ، مخابره، نشر، پخش بر عهده منتشر کننده اطلاعات است.

سفریابی مختار است هر گونه پیام، آگهی و یا عکسی که به این سایت ارسال می‌کنید و یا هر حساب کاربری و اطلاعات دیگری که مربوط به شما ایجاد شده باشد را ، در هر زمان و به هر شکل که ضروری بداند حذف نماید.

هر لینک ، مطلب و ادعایی مربوط به سایت سفریابی که به واسطه‌ اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر در سایت، بلاگ یا شبکه‌های اجتماعی و سایر رسانه‌ها منتشر شود، مسئولیت آن با فرد منتشر کننده است و سفریابی مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

قوانین جمهوری اسلامی ایران بر تعبیر، تفسیر، اجرا و تاثیر این توافق نامه حاکم خواهد بود.

کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.