X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل آسپریا ایزی پاتونگ
Aspira Prime Patong
رضایت کاربران
83/100
100% کاربران این هتل را به شما پیشنهاد می دهند.
نقد کاربران : ۲ نقد نوشتن نقد و بررسی
2 4.15
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 1 نفر
سفر خانوادگی : 1 نفر
سفر کاری : 0 نفر
با ۵ دقیقه پیاده روی از هتل آسپریا ایزی پاتونگ به ساحل پاتونگ می رسید. این هتل دارای امکاناتی مدرن و راحت می باشد. یک استخر روباز و یک مرکز بدنسازی مجهز دارد. اینترنت رایگان Wi-Fi در سراسر هتل در دسترس می باشد.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 55
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
استخر
ترانسفر فرودگاهی
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
مینی بار
تلویزیون
سشوار
سیستم صوتی
آسانسور

نقد و بررسی کاربران

نوشتن نقد و بررسی

  1. سفر : خانوادگی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    83 %
    سفر : اردیبهشت 1395

    این هتل در خیابان دوم قرار گرفته و از ساحل با پیاده روی ۱۰ دقیقه زمان میبره.محله خوبی داره چون در نزدیکیش چند صرافی،سوپرمارکت، شرکتهای تورهای گردشگری و … قرار دارد. اتاقها به سبک مدرن دیزاین شدن و هر روز نظافت میشه. آسانسور خوبی داره که اصلا معطل نمیشین.منوی صبحانه شیرینیهای خوشمزه ای داره از همه مهمتر کارکنان هتل با احترام و خوشرویی با همه بر خورد میکنن. استخر و سالن بدنسازی هم داره که ما وقت نکردیم استفاده کنیم

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0

  2. سفر : زوج
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    83 %
    سفر : آبان 1394

    این هتل در ساحل پاتونگ قرار گرفته و از نظر دسترسی به ساحل و مراکز خرید و تفریحی و رستوران میتوان با ۱۰ دقیقه پیاده روی بدون نیاز به تاکسی و توک توک به این قسمت ها رفت و آمد کرد.
    هتل ایستین ایزی یک هتل تمیز و نوساز و آرام هست. این هتل آپارتمانی هست و محوطه سبزی اطراف هتل وجود ندارد. درب هتل به سمت خیابان باز میشه و با اینکه پنجره ها یا بسمت خیابان و یا بسمت استخر میباشد اما هیچ صدای آزار دهنده ای از خیابان یا راهرو هتل به اتاق منتقل نمیشه.
    هتل دارای یک استخر کوچک هست که عمق خیلی کمی داره و مناسب شنا نیست هر چند نزدیکی به دریا نیازی برای استفاده از استخر باقی نمیزاره. یک سالن ورزشی کوچیک همراه وسایل ورزشی برای ورزشکاران در نزدیکی محوطه استخر وجود داره.
    از امکانات هتل میتوان به صندوق امانات اتاق(در هر بار بستن میتوان برای آن رمزی تعیین کرد که فقط خودتان از آن اطلاع داشته باشید) ، سشوار مسافرتی، TV، اسپیلیت، بالکن همراه یک جا رختی، یخچال ، شامپو و صابون، حوله و از همه مهمتر شیر آب در کنار دستشویی فرنگی(موردی که در هتل های تایلند برای ایرانی ها مهم هست) و نهایتا اینترنت وایرلس در تمام محیط هتل اشاره کرد. در زمان ورود به تعداد اعضای اتاق نام کاربری و رمز عبور میدن تا از اینترنت نامحدود هتل به راحتی استفاده کنید.
    و از کمبودهای هتل میتوان به نبود دمپایی و چایی ساز در اتاق اشاره کرد. برای گرم کردن غذاهای کنسروی و غذای سرد فقط تا ساعت ۱۷ که رستوران هتل باز هست میتوان از رستوران درخواست گرم کردن غذا را کرد.
    هر روز صبح برای تمییز کردن اتاقها خدمه مراجعه میکنند و غیر از وسایل شخصی مسافر بقیه وسایل را مرتب و در صورت نیاز تعویض میکنند و شیشه آب معدنی کوچک( به تعداد مسافر) با آرم هتل جایگزین شیشه های خالی قبلی میکنند. غیر از آب معدنی هیچ نوشیدنی و خوراکی در اتاق و یخچال وجود نداره.
    صبحانه هتل شامل: تخم مرغ(۴ مدل) ، سوسیس، کالباس، سیب زمینی، برنج، ماکارونی، دو نوع غذای مثلا بین المللی، سالاد، میوه ۵ نوع که موز و آناناس و هندوانه جزوشون بود، شیر و آب و ۳ نوع آبمیوه و چای و قهوه، نان تست ۲ نوع، شیرینی ۲ نوع، کره و ۳ نوع مربا. که فکر میکنم صبحانه کاملی بود.
    و در پایان: این هتل برای مسافرانی مثل ما که فقط برای استراحت شبانه به هتل نیاز داره مناسبه.

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 222 Ratuthit Songroipi Road, Patong, Kathu, Phuket 83120, Thailand
تلفن : +66-76-349-781
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.