X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت

افتتاح برج هیجان در دریاچه چیتگر

اخبار
date۶ تیر ۱۳۹۶
comment0

برج هیجان سه شنبه در حاشیه زیبای دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر)  افتتاح شد.

 
از ویژگی‌های منحصر بفرد سرسره‌های سقوط آزاد و موج خروشان، می‌توان به ارتفاع ۲۴ متری و طول ۸۰ متری آن که بزرگترین، سریع‌ترین و مهیج‌ترین مجموعه در خاورمیانه است، اشاره کرد .

 

برخورداری از بدنه تمام استیل باعث شده است که نیاز به وجود آب، در تکنولوژی این مجموعه نباشد، برای نخستین بار این سرسره ها خارج از محیط پارک آبی احداث شده و این موجب شده است تا تمامی اعضای خانواده (خانم ها و آقایان) بطور همزمان و با هم، از مجموعه استفاده کنند.

 

همچنین از ویژگی‌های خاص اولین زیپ لاین ریلی (رول گرایدر) که با تکنولوژی پروازی-کنترلی همراه است ، وجود ریل پر پیچ و خم و هیجان انگیز با طول ۱۲۰ متر است که افراد در ارتفاع حدود ۱۴ متری از سطح زمین با تجهیزات معلق، پرواز می‌کند.

 

وجود ریل باعث هیجان و سرعت بالا شده که در مواقع سیستم شبیه ترن هوایی است ، با این تفاوت که این بار خود افراد بدون کابین با هیجان بسیار بالا حرکت نموده و حس پرواز را تجربه می‌کند.

 

این مجموعه که پس از کشورهای آلمان، انگلیس، آمریکا، فرانسه، برای نخستین بار در کشور ایران نصب می‌شود، دارای بالاترین استانداردهای اروپا از جمله Tuv آلمان بوده و همچنین طی بازرسی‌های مستمر و دقیق از ابتدای روند تولید در کارخانه، تا نصب و اجرا در ایران، همگی مورد تأیید موسسه بازرسی و استاندارد ایران بوده و دارای گواهینامه بهره برداری از سازمان ملی استاندارد ایران است.

 

افتتاح این پروژه، در راستای ضرورت نیاز جامعه به تفریحات مدرن و سالم و نیز ایجاد شادی و نشاط در جامعه بوده که نتیجه آن کاهش استرس ها و آسیب های اجتماعی می باشد .

 

 

منبع:خبرگزاری مهر

خبرگزاری فارس

تازه های گردشگری

پربازدیدها

اخبار

  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.