X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت

بهترین نقاط دنیا برای بالن سواری

گردشگری خارجی
date۱۲ تیر ۱۳۹۶
comment0

شما هم از افرادی هستید که از کودکی آرزوی بالن سواری داشته اید؟ بالن سواری یکی از سرگرمی های هیجان انگیز و لذت بخش برای آدمهای ماجراجوست. شاید هیچوقت به فکر عملی کردن این رویا نیفتاده باشید، اما باید بدانید مکانهای زیادی در سرتاسر این گردالی وجود دارند که امکان سوار شدن بر بالن را برایتان فراهم میکنند. ما ۷ تا از خوش منظره ترین و مشهورترین مکانها برای بالن سواری را برایتان جدا کرده ایم، هر چند لیست بسیار طولانی تر از اینهاست.

 

۱-اورلاندو، فلوریدا

وقتی در اورلاندو بالن سواری میکنید، میتوانید تمام شهربازی ها و منظره ای منحصربه فرد از دیزنی را ببینید. این شهر پایتخت پارک های دنیاست. حتی میتوانید مزارع و مناظری که اصلا انتظارش را ندارید هم ببینید. بخاطر گرمای هوا و طوفان در اورلاندو، بالن ها فقط در طلوع خورشید بالا میروند.

 

۲-دره ی ناپا، کالیفرنیا

بالن سواری در این مکان بهتان فرصت دیدن تاکستان ها و خانه های زیبا را میدهد. این منظره ای است که افراد کمی قادر به دیدنش خواهند بود.

 

۳-اوت بک، استرالیا (مناطق دورافتاده ی استرالیا)

این مناطق دارای شگفتی های بسیاری هستند. وقتی بالن سواری میکنید میتوانید سنگ های آیرز و دسته ی زیادی کانگورو ببینید! این منظره ای است که خیلی ها آرزوی دیدنش را دارند و فقط از بالن میتوان آنرا دید.

 

۴-کویینزتاون، نیوزیلند

کوه ها و دریاچه های بسیار زیبایی در این منطقه از نیوزیلند قرار دارند که فقط با سواری بالن میتوان آنها را یکجا دید. احتمالا با دیدن این مناطق یاد فیلم ارباب حلقه ها بیفتید، چون در این منطقه فیلمبرداری شده است.

 

۵-ماسی مارا، کنیا

اگر به آفریقا علاقه مند باشید، بالن سواری برفراز آن بهترین گزینه است. از داخل بالن میتوانید غزال، کل یالدار، گورخر و بسیاری دیگر از حیواناتی که تابحال ندیده اید را ببینید. بهترین زمان این سفر بین جولای و اکتبر است.

 

۶-کاپادوکیه، ترکیه

این قسمت از ترکیه یکی از معروفترین مکان های بالن سواری در دنیاست. میتوانید یک بیابان شنی قهوه ای به همراه کوه های سنگ آهکی و مزارع زیتون سبز و کلیساهای داخل کوه و دودکش های زیبا را همه کنار هم ببینید!منظره ای که گویی متعلق به سرزمین پریان است.

 

۷-پاریس، فرانسه

پاریس شهر عاشقان است و هیچ چیز رمانتیک تر از سواری بر بالن هنگام غروب و طلوع خورشید نیست. میتوانید با بالن، اطراف شهر شامل جنگلها، قلعه ها و حتی برج ایفل را از نمایی بسیار زیبا ببینید.

 

منبع:وب‌سایت گردالی

تازه های گردشگری

پربازدیدها

گردشگری خارجی

  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.