X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
اعتبار این تور به پایان رسیده است
تهران
رفت : 5 مرداد 1396
مانیل
بوراکای
برگشت : 12 مرداد 1396
شهر مدت اقامت هتل
مانیل 3 شب pan pacific manila
B.B با صبحانه
بوراکای 4 شب shangri la boracay resort
B.B با صبحانه
هزینه تور
قیمت 2 تخته (هر نفر) 6,470,000 تومان
قیمت 1 تخته 7,970,000 تومان
کودک با تخت (۶ تا 12 سال) 6,400,000 تومان
کودک بدون تخت (2 تا ۶ سال) 6,300,000 تومان
نرخ کودک زیر دو سال 950.000 تومان میباشد.
سایر اطلاعات تور
شهر مبدا : تهران
زمان برگزاری تور : از 5 مرداد 1396 تا 12 مرداد 1396
نوع سفر : هوایی
شرکت هواپیمایی : Qatar
مدارک لازم: اصل پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار-2 قطعه عکس 3*4 رنگی زمینه سفید و جدید- تاییدیه رزرو هتل یا دعوتنامه و روزرو بلیط- گواهی حساب بانکی با مانده حساب یا تمکن مالی به زبان انگلیسی -
خدمات آژانس: بلیط رفت و برگشت با پرواز قطری-7 شب و 8 روز اقامت در هتل - ترانسفر فرودگاهی- گشت شهری طبق برنامه سفر- بیمه مسافرتی برنامه سفر: روز اول: رسیدن به مانیلا به مانیلا میرسید.به استقبال شما می آیند و به هتل منتقل می شوید.شب را در هتل سپري می کنید. روز دوم:تور شھر مانیلای قدیم و جدید صبحانه را در هتل میل میفرمایید. که منطقه ي تجاري و اقتصادي مدرن کشور است، حرکت (Makati) در ماکاتی (Ayala) ساعت 9 صبح با اتومبیل به سمت آیالا می کنید. به پارك امریکایی میرویم که یادمان بیش از 37000 سرباز است که در جنگ جهانی دوم کشته شده اند. از پارك ریزال (Intramuros) که در آنجا قهرمان ملی کشور اعدام شد، دیدن می فرمایید. درون شهر دیوار کشیده شده ي اینترامیورس (Rizal) ، قلعه ي قرون وسطایی اسپانیایی سانتیاگو قرار دارد که از باقدمت ترین استحکامات شرقی به شمار می رود. در کلیساي سن توقف می کنید، سپس به سرزمین هاي باز پس گرفته شده جایی که مرکز مجمع ها، تالار هنري، مرکز (San Agustin) آگوستین خرید با شکوه آسیایی که یکی از بزرگترین ها در جهان است،خواهید رفت. به هتل باز میگردید یا به گشت در مرکز خرید میپردازید. (در این صورت بازگشت به هتل بر عهده ي خودتان است.) روز سوم:تفریح در مانیلا صبحانه را در هتل میل میفرمایید. می توانید روز را به گردش و خرید از فروشگاههاي نزدیک اطراف بگذرانید. روز چھارم:مانیلا/بوراکای صبحانه را در هتل میل میفرمایید. براي پرواز یک ساعته به بوراکاي به فرودگاه محلی منتقل می شوید. به فرودگاه کاتیکلان میرسید. به استقبال شما می آیند و سپس با قایق به جزیره ي بوراکاي میروید. شب را در هتل سپري می کنید. روزپنجم:تور سرزمین بوراکای صبحانه را در هتل میل میفرمایید. میروید که درختان در آب رشد کرده اند و ریشه هاي آنها بیرون از خاك است.از “Dead Forest” به جنگل هاي حرایی و مرده دیدن میفرمایید.به سواحل پوکا،بولابوگ و “Station1, Station2,station روستاي آیته و قسمت هاي اصلی جزیره ي بوراکاي” 3 ساحل لیگ لیگان میروید.طبیعت زیبا و منظره ي چشم نواز،ورزش هاي آبی و کایتنیگ از جمله تفریحات این سواحل هستند.ناهار را در هتل میل میفرمایید.سپس میتوانید استراحت کنید یا در منطقه نورهاي شبانه قدم بزنید یا به تماشاي رقصنده هاي دور آتش در ساحل بروید. روز ششم و ھفتم:تفریح در بوراکای صبحانه را در هتل میل میفرمایید. . بقیه روز را می توانید از شنا در زیباترین سواحل جهان که ماسه ها در آن هیچ وقت حتی در گرمترین دما هم داغ نمی شوند، لذت ببرید. هم چنین می توانید روي ماسه هاي پودري سفید قدم بزنید و یا زیر درختان نخل که در طول ساحل کشیده شده اند، به استراحت بپردازید. روز ھشتم:بازگشت صبحانه را در هتل میل میفرمایید. به فرودگاه کاتیکلان براي بازگشت به مانیل منتقل می شوید.به مانیلا میرسید،به استقبالتان می آیند و شما را به فرودگاه بین المللی منتقل می کنند .
توضیحات :

مسئولیت کنترل پاسپورت بابت هرگونه ممنوعیت خروج از کشور به عهده مسافر و یا آژانس ثبت نام کننده میباشد.
پرداخت ۵۰ درصد هزینه تور هنگام رزرواسیون الزامیست.

تلفن : 021-88200522
فکس : 021-88200533
parin.parvaz@yahoo.com
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.