X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت

نکاتی درباره سفر به هند

راهنما و مقاله
date۲۴ فروردین ۱۳۹۶
comment0

کسانی که برای اولین بار به هند سفر می کنند،تصور می کنند که باید خود را برای دیدن چیزهای عجیب و غریب و تفریحات طولانی بین المللی آماده کنند.اما سفر به هند غوطه ور شدن در فرهنگ و مناظر فراموش نشدنی است که باید برخی از چیزها را قبل از سفر به هند بدانید.

 

۱- دریافت ویزا هند

گرفتن ویزا نسبت به گذشته آسانتر شده است، می توان از طریق اینترنت و به صورت آنلاین درخواست خود را اعلام کنید و پس از تایید طی ۴ روز کاری، آنرا دریافت کنید. این روادید برای بازدیدکنندگان تا ۳۰ روز متوالی معتبر است.
قوانین برای دریافت ویزا در ایران متفاوت می باشد

 

 

۲- تنظیم ساعت خود با هند

 

به محض ورود به هند،ساعت خود را به ساعت رسمی کشور هند تغییر دهید. قبل از رفتن نیز اختلافات ساعتی را چک کنید و اگر صبح به هند می رسید، سعی کنید که استراحتی در راه داشته باشید تا خواب آلود و خسته نباشید. با تنظیم ساعت، بدن شما نیز خود را با شرایط تطبیق می دهد.

 

 

۳- مزه و طعم غذاهای هندی

 

مواد غذایی هندی به دلیل طعم و مزه ی وسوسه انگیزی که دارند، در سراسر جهان بسیار مشهور هستند. گیاهان و ادویه جاتی نظیر فلفل، هل، زردچوبه و برگ کاری در غذاهای هندی مورد استفاده قرار میگیرد و طعم و بوی آن را خاص می کند.توجه داشته باشید که در هند،حتما از آب بطری استفاده کنید.

 

 

۴-  جذب فرهنگ غنی

 

زبان، ادیان، رقص، موسیقی، معماری، مواد غذایی و آداب و رسوم هند از مناطق مختلف به این کشور آمده است. مردم هند به طور گسترده به زبان هندی سخن می گویند اما زبان پنجابی، بنگالی و اردو نیز دیده می شود. دین حدود ۸۰%از مردم آیین هندو و ۱۳%نیز اسلام است. به هر جایی از هند که سفر کنید،آداب و رسوم زیبایی را خواهید دید. قبل از رفتن به هند، چندین کلمه یاد بگیرید.

 

۵- آب و هوای هند

 

آب و هوا در هند، از منطقه ای به منطقه ی دیگر متفاوت است. تابستان از مارس تا ژوئن؛ فصل باران های موسمی است اما به طور کلی از ژوئن تا سپتامبر، در دهلی و راجستان باران کمتری دیده می شود. پس دقت داشته باشید که در چه فصلی و به چه منطقه ای سفر می کنید تا از لباس مناسب استفاده کنید. البته در فرهنگ هند پوشیدن لباس های خیلی آزاد مرسوم نیست، مخصوصا زمانی که از معابد بازدید می کنید.

 

 

۶- خرید کنید

 

هند دارای بازارهای پیچ در پیچ و شلوغ فراوانی است. چانه زدن هنگام خرید از بازارهای خیابانی بسیار مرسوم است اما باید با آرامش و رعایت احترام اینکار را انجام دهید. یکی از بهترین سوغاتی ها که در هند بسیار دیده می شود و مورد پسند گردشگران است، ساری و یا شال های زیبای هندی است.

تازه های گردشگری

پربازدیدها

راهنما و مقاله

  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.