X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت

روتانا در ۳ شهر ایران هتل می سازد

اخبار
date۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
comment0

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری عربین بیزنس، شرکت مدیریت هتل های روتانا مستقر در ابوظبی قصد دارد در ایران هتل احداث کند. ‏

 

این شرکت در طی سال های گذشته در حال کار برای ورود به بازار هتلداری ایران بوده و قرار است اولین هتل خود را در این کشور در کمتر از یک سال آینده به بهره برداری برساند.

عمر خدوری، مدیرعامل و رئیس گروه روتانا در این باره گفت: «ما قراردادهایی برای ساخت هتل در شهرهای تهران، مشهد و اصفهان امضا کرده ایم. ما انتظار داریم اولین اولین هتل مان در شهر زیارتگاهی مشهد تا پایان سه ماهه نخست سال آینده میلادی شروع به کار کند.»

 

دیگر بازار مهم برای این شرکت اماراتی، عربستان است که به گفته مدیرعامل روتانا، رو به رشد ترین بازار این شرکت در منطقه خلیج فارس خاهد بود. خوش بینی خدوری به بازار هتلداری عربستان عمدتا ناشی از تمرکز دولت سعودی بر صنعت تفریح و سرگرمی است.

 

شرکت روتانا در آستانه عبور از هدف گذاری سال ۲۰۰۹ خود یعنی برخورداری از ۱۰۰ هتل در کشورهای مختلف قرار دارد. این شرکت که عمدتا در خاورمیانه و شمال آفریقا فعالیت دارد، تا سال ۲۰۲۰ میلادی ۱۰۴ هتل خواهد داشت که ۵۵ مورد از آنها در حال حاضر مشغول به کار است و ۴۹ مورد دیگر در حال توسعه است. زمانی که هتل های جدید شرکت روتانا تکمیل شود، ۱۲۰۵۴ اتاق به کل اتاق های هتل های شرکت روتانا اضافه خواهد شد و کل اتاق ها به ۲۷ هزار و ۸۷ اتاق خواهد رسید. ‏‏‏‏

تسنیم

تازه های گردشگری

پربازدیدها

اخبار

  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.