X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل آنگسانا لاگونا پوکت
Angsana Laguna Phuket
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
اگر قصد رفتن به ساحل و لذت بردن از مناظر منحصر به فرد دریای “آندامان” از هتل پنج ستاره “آنگسانا لاگونا پوکت” را دارید، تنها هفت دقیقه قدم زدن پیش رو دارید!
هتل پنج ستاره “آنگسانا لاگونا پوکت” دارای یک استخر فوق العاده ۳۲۳ متری میباشد که با طراحی منحصر به فرد، به دور هتل کشیده شده است. فضایی آرام در منطقه بکر و  گرمسیری در خلیج کوچک “بنگ تائو”
میهمانان عزیز میتوانند در ساحل با بچه فیل های دوست داشتنی بازی کنند و یا با قایق های رایگان تعبیه شده،به روستاهای محلی رفته و از مناظر لذت برده وخرید کنند.
اینترنت وای فای به صورت نامحدود برای میهمانان تدارک دیده شده. اتاق ها با آثار هنری جذاب و دکوراسیون مدرن تایلندی تزیین شده و همگی آن ها دارای تلوزیون های چهل اینچی فلت،تخت خواب مجلل و بالش های درجه یک هستند.
هتل پنج ستاره “آنگسانا لاگونا پوکت” هشت کیلومتر تا معبد بودایی و زیبای “وات فرا تونگ” و  پارک آبی “فانتاسی”فاصله دارد.اگر قصد رفتن به مرکز شهر پوکت و یا فرودگاه بین اللملی پوکت را دارید حدودا ۲۰ دقیقه با ماشین شخصی در راه خواهید بود. خلیج کوچک “مای خائو” و آبشار “تون سای”  نیز ۱۹ کیلومتر از هتل ” آنگسانا لاگونا پوکت” فاصله دارند.
بخش ماساژ درمانی هتل پنج ستاره آنگسانا لاگونا پوکت که بسیار معروف هم هست آماده خدمت رسانی به شما میهمانان محترم میباشد.  امکانات ورزشی هتل پنج ستاره آنگسانا لاگونا پوکت بسیار ویژه هستند!شما میتوانید به همراه مربی شخصی به ورزش یوگا بپردازید،غواصی کنید و یا در باشگاه هتل به تمرین و ورزش بپردازید. یک زمین اختصاصی گلف نیز برای شما تعبیه شده که وسایل نقلیه مخصوص به طور رایگان شما را به زمین گلف خواهند برد.
صبحانه به صورت اختصاصی و روزانه برای شما تدارک دیده شده که در بخش فروشگاه سرو میشود.
گزینه خوش طعم دیگری هم وجود دارد! رستوران دریایی و ساحلی “بان تالای” با انواع غذاهای دریایی لذیذ.
انتخاب های دیگر شما رستوران های درختی و کافه های تایلندی و غربی هستند.
غذاهای خوشمزه مدیترانه ای در رستوران “بودگا اند گریل” و انواع نوشیدنی ها نیز در “بار لوی کراتونگ” “بار دریایی”موجود میباشد.
ما با شما همزبانیم هتل پنج ستاره “آنگسانا لاگونا پوکت” از تاریخ ۱۱ نوامبر سال  ۲۰۱۱ خدمت رسانی به شما میهمانان گرامی و علاقه مندان به سفر و طبیعت را آغاز کرده است.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 460
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 10 Moo 4, Srisoonthorn Road, Choeng Thale, Phuket 83110, Thailand (Formerly Sheraton Grande Laguna Phuket)
تلفن : +66 76 358 500
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.