X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل آپارتمان ورتیکال
Vertical Aparthotel
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل ورتیکال هتلی ۴ ستاره می باشد که در منطقه ادمیرالتیسکی واقع و در شهر سن پترزبورگ قرار دارد. این اقامتگاه پیاده، ۹ دقیقه تا ساحل زیبای سن پترزبورگ فاصله دارد. همچنین کلیه اتاق های هتل کورتیارد بای ماریوت وسیلیوسکی تمیز و راحت می باشد و از ویژگی های بارز این اتاق ها مدرن بودن آنها می باشد. کلیه اتاق های vertical hotel دارای فضایی بزرگ، مبلمان راحت، یک تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای، مبلمان، کتری برقی و حمام اختصاصی همراه با دوش خصوصی می باشند. همچنین این اقامتگاه تا فرودگاه بین المللی پولکوو ۱۵٫۵ کیلومتر فاصله و خیابان نوسکی پروسپکت و مرکز شهر ۷ دقیقه با مترو فاصله دارد. کارکنان و پرسنل مهربان و با دقت هتل، آماده خدمت رسانی به مسافران و میهمانان تور روسیه که قصد اقامت در این اقامتگاه را دارند، می باشند. میهمانان می توانند زمانی را در حیاط این مجموعه به آرامش سپری کنند. اتاق جلسه کاملا مجهز در vertical hotel موجود می باشد. کارکنان هتل ورتیکال به زبان های روسی و انگلیسی تسلط داشته و می توانند به این زبان ها با گردشگران و میهمانان تور سن پترزبورگ سخن بگویند اتاق های vertical hotel از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق های لوکس دو نفره پیشنهاد ویژه، سوئیت کوچک، سوئیت، اتاق VIP یا اتاق دو نفره همراه با چشم انداز، اتاق لوکس همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: اینترنت رایگان می باشند. امکانات و خدمات vertical hotel: vertical hotel  امکانات رفاهی متنوعی را مانند: سیستم تهویه مطبوع، خدمات برای میهمانان عزیز و گرامی ناتوان، اتاق غیر سیگاری، روزنامه، سرویس اتاق ها، اتاق چمدان، خدمات انو، سرویس خشکشویی، خدمات تهیه بلیط، صرافی، رستوران، کافی شاپ، واکس کفش، فروشگاه، گاو صندوق، مرکز تناسب اندام، مزون لباس عروس، اتاق خانواده، لابی، میز جلو ۲۴ ساعته، واکس کفش، دستگاه فکس و فتوکپی، اینترنت رایگان در لابی و پارکینگ خصوصی شامل می شود. رستوران و کافی شاپ vertical hotel : vertical hotel دارای ۱ مجموعه رستوران بین المللی با نام رستوران پیروت می باشد که در آن انواع غذاهای فرانسوی و روسی همراه با موسیقی زنده برای میهمانان و گردشگران تور روسیه سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی بوده و همچنین در بوفه رستوران، صبحانه بین المللی ارائه می شود و در نهایت پارکینگ آن نیز خصوصی و همراه با هزینه می باشد. فاصله vertical hotel تا مقاصد گردشگری سن پترزبورگ : فاصله vertical hotel تا تئاتر مارینسکی ۰٫۶ کیلومتر، کلیسای جامع سنت اسحاق ۱٫۳ کیلومتر، ایستگاه مترو ادمیرالتیسکایا ۱٫۶ کیلومتر، میدان کاخ ۱٫۷ کیلومتر، موزه ارمیتاژ ۱٫۸ کیلومتر، موزه دولتی روسیه ۲٫۱ کیلومتر، ایستگاه قطار موسکووسکی ۲٫۸ کیلومتر، ورزشگاه پتروسکی ۲٫۳ کیلومتر، ستون افتخار ۰٫۸ کیلومتر، کلیسای جامع ترینیتی ۰٫۸ کیلومتر، خانه موسیقی سن پترزبورگ ۰٫۶ کیلومتر، هنرستان سن پترزبورگ ۰٫۷ کیلومتر، جزیره جدید هلند ۰٫۷ کیلومتر، دانشگاه لسگافت ۰٫۶ کیلومترو فرودگاه پولکوو ۱۵٫۵ کیلومتر با ماشین می باشد.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 214
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
تاکسی سرویس
پارکینگ
صندوق امانات
کافی شاپ
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Moskovsky prospekt, 73, korpus 3, lit. А, Admiralteyskiy, 196084 Saint Petersburg, Russia
تلفن : +7 812 490-70-50
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.