X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل آکا الیندا
Akka Alinda Hotel
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
این هتل لوکس در مرکز توریستی Kiris در خیابان اصلی واقع شده است. از هتل تا مرکز کمر را می توان با ماشین در حدود ۲۰ دقیقه ای رسید و شهرآنتالیا حدود ۵۰ کیلومتر از هتل و فرودگاه آنتالیا حدود ۵۵ کیلومتر از هتل فاصله دارد این هتل دوستدار خانواده دارای ۴۱۰ اتاق است و مجموعه ای دارای یک ساختمان اصلی ۵ طبقه و یک ساختمان ضمیمه ۳ طبقه است این هتل مطبوع امکانات خوبی مانند : لابی با پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور، نرخ ارز، سالن آرایش مو، اتاق تلویزیون، باشگاه تفریحی، اتاق بازی  و مجموعه ای از مغازه ها است علاوه بر این هتل دارای یک اتاق کنفرانس، اتاق ناهار خوری و دسترسی به اینترنت عمومی است. سرویس رختشویی و یک دکتر با هزینه اضافه در دسترس شماست فضای پارکینگ برای کسانی که  با ماشین به هتل می آیند وجود دارد. اتاق های مطبوع هتل دارای تمامی امکانات داخلی مدرن است تمامی اتاقها دارای تلویزیون ماهواره ای، یک میز کار،مینی بار،خط تلفن مستقیم ،تخت دونفره، صندوق امن،حمام مجموعه با دوش و سشوار و  تهویه مطبوع و گرمایش با قابلیت کنترل مجزا می باشد اتاق ها یک تراس کوچک هم دارند رستوران اصلی بوفه انواع غذاهای ترکیه ای معتبر و همچنین غذاهای بین المللی به مهمانان ارائه می دهد. رستوران همچنین غذاهای دریایی تازه را سرو می کند.مهمانان میتوانند انواع وعده های غذایی  صبحانه، ناهار و شام خود را از بوفه رستوران هتل انتخاب کنند. کافه هایی استوایی برای صرف نوشیدنی در لابی و نوار کنار استخر هتل وجود دارد

امکانات هتل

تعداد اتاق : 410
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی
سالن بازی کودکان
استخر کودکان
پارک آبی
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
سالن بازی
بیلیارد
زمین تنیس
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
نگهداری کودک
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Kiris Mevkii, Kiris, 07980 Kemer, Turkey
تلفن : +90 242 824 71 30
وبسایت : http://akkaalinda.com/
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.