X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل ارم
Eram Hotel
رضایت کاربران
63/100
100% کاربران این هتل را به شما پیشنهاد می دهند.
نقد کاربران : ۱ نقد نوشتن نقد و بررسی
1 3.15
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 1 نفر
هتل سه ستاره ارم در مرکز شهر تاریخی فرهنگی شیراز میان بانک ها و مراکز تجاری و بازار اصلی و نزدیک به مجموعه زندیه قراردارد. هتل ارم دارای رستوران و کافی شاپ ۲۴ ساعته می باشد. رستوران سرو ناز هتل ارم با انواع غذاهای ایرانی و خارجی پذیرای مسافران و علاقه مندان به مهد تاریخ و فرهنگ این سرزمین می باشند. علاوه بر این ها لابی هتل با محیطی آرام و دلنشین همراه با موسیقی سنتی فضای مناسبی را برای ملاقات های مسافران گرامی فراهم آورده است.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 100
کافی نت
اینترنت wifi با هزینه
بیلیارد
تاکسی سرویس
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس ایرانی
سرویس فرنگی
حمام
یخچال
آسانسور

نقد و بررسی کاربران

نوشتن نقد و بررسی

  1. سفر : کاری
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    63 %
    سفر : اردیبهشت 1393

    هتل ارم شیراز، در مرکز قسمت تاریخی شیراز و نبش بلوار کریم خان زند قرار گرفته. با ارگ کریم خانی حدود ۱۰ دقیقه پیاده و تا بازار وکیل شیراز حدود ۲۰ دقیقه پیاده فاصله داره. در ابتدای ورود وارد لابی بسیار بزرگ هتل شدیم که قدیمی بودنش کاملا مشخص بود. یه مقدار تو ذوقمون خورد. بعد از تحویل اتاق متوجه شدم که اتاقها و تمامی وسایلش جدیدا بازسازی شدند. البته مشخص بود که این بازسازی بوسیله افراد صاحب سلیقه ای انجام نشده بود. انتخاب رنگ پرده ها و وسایل چوبی خوب نبود. به نظرم بازسازی میتونست خیلی بهتر از این باشه و با انتخاب رنگهای درست، اتاق ها را خیلی بهتر نشون بده. از نظر تمیزی اتاقها خیلی تمیز بودند و روزانه هم تمیز میشدند. از نظر وسایل داخل اتاق، بدترین نکته این بود که اتاقها سشوار نداشتند. یک ردیف از اتاق ها مجاور خیابان کریم خان زند هست که یه مقدار سر و صدا داره. ولی برای شب اونقدر زیاد نیست که مزاحم خواب بشه. برای سرمایش و گرمایش از فن کویل استفاده میشد که سرمایش بسیار خوبی داشت. البته یه مقدار صدا داره که خب قابل تحمله. اتاق ها مینی بار نداره. در ابتدای ورود هم یک آب معدنی به صورت رایگان در یخچال اتاق قرار داده میشه. نکته مثبت هتل صبحانه اش بود که واقعا عالی بود. صبحانه در طبقه دوم هتل و در فضای بزرگ رستوران سرو میشد. آشپزخانه هتل تنور نان داشت که نانها را به صورت گرم همونجا پخت و سرو میکردند. به جز موارد معمول صبحانه نیمرو، سوسیس و یک نوع آش شیرازی داشت که فکر میکنم آش سبزی بود و عالی بود. از صبحانه اش هیچ ایرادی نمیشد گرفت. اینترنت وای فای هتل برای یکساعت اول رایگان بود و از یکساعت بیشتر ساعتی ۱۵۰۰ تومن پول میگرفتن. که به نظرم اصلا به صرفه نبود. اگه برای چند روز اقامت از طرح های اینترنتی همراه اول یا ایرانسل استفاده بشه به صرفه تره!! در محوطه پشت هتل زمینی بود که به پارکینگ هتل اختصاص داده شده بود. از اونجایی که هتل در مجاورت خیابان اصلی قرار گرفته اطراف هتل معمولا جای پارک نبود و وجود پارکینگ برای ،مسافرینی که ماشین داشتند لازم بود. ما این هتل را به دلیل موقعیت مکانیش انتخاب کردیم که در مرکز شهر بود. ولی از اونجایی که با ماشین رفته بودیم و واقعا فرقی نمیکرد کجای شیراز اقامت داشته باشیم. اتفاقا فقط تو همین محدوده عصرها ترافیک بود و اگه تو ساعتهای ترافیک میخواستیم به هتل برگردیم واقعا سخت بود. از کوچه کنار هتل هم به عنوان میانبر برای دور زدن ترافیک خیابان زند استفاده میکنند و خیلی خیلی شلوغه. در مجموع از اقامت در این هتل رضایت دارم. ولی اگر برای بار دیگه با ماشین به شیراز سفر کنم، هتل‌های دیگه را که در محدوده کم ترافیک قرار دارند امتحان کنم.

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    0 0
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : شیراز، بلوار کریم خان زند، روبروی خیابان انواریه، هتل ارم
تلفن : 071- 12303884
وبسایت : http://eramhotel.com
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.