X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل امپریال پاتایا
Imperial Pattaya Hotel
رضایت کاربران
100/100
100% کاربران این هتل را به شما پیشنهاد می دهند.
نقد کاربران : ۱ نقد نوشتن نقد و بررسی
1 5
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 1 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل امپریال پاتایا ۵ دقیقه تا مرکز خرید سنترال فستیوال فاصله دارد. این هتل دارای یک استخر روباز ، مرکز اسپا و ۵ غذاخوری می باشد. پارکینگ هتل رایگان است.
اتاق های هتل دارای دکوری تایلندی می باشند. تمامی اتاق ها دارای بالکن به سوی دریا می باشند و تلویزیون و ماهواره ، یخچال و امکانات چای/قهوه ساز دارند.
میهمانان می توانند در کلاس های ایروبیک و یوگا در سالن بدنسازی این هتل شرکت کنند. امکانات دیگر این هتل شامل سالن کنفرانس ، راهنمای تور و زمین بازی برای کودکان می شود. خدمات کرایه ماشین و خشکشویی نیز ارائه می شود.
کافی شاپ هتل به صورت ۲۴ ساعته باز است و انواع غذاها و شیرینیجات تایلندی و ویتنامی را سرو می کند. این کافی شاپ نما به سوی باغ هتل دارد. ناهار در رستوران چینی مارکو پلو سرو می شود.
هتل امپریال تا ایستگاه اتوبوس ۱۵ دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 300
اینترنت wifi رایگان
ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی
سالن بازی کودکان
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
زمین تنیس
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
نگهداری کودک
فروشگاه
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
آسانسور

نقد و بررسی کاربران

نوشتن نقد و بررسی

  1. سفر : خانوادگی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    100 %
    سفر : بهمن 1395

    با توجه به اینکه جو حکمفرما بر شهر توریستی پاتایا بیشتر برای افراد مجرد مناسب است ، اکثر خانواده ها به دنبال پیدا کردن محل خانوادگی تری برای اسکانشان در پاتایا هستند، ما هم که به همراه خانواده به پاتایا سفر میکردیم برایمان این موضوع بسیار حایز اهمیت بود. با تحقیق و بررسیهای انجام شده از روی سایتهایی مثل تریپ ادوایزر و بوکینگ دات کام این هتل را برای ۴ شب اقامت پاتایا انتخاب کردیم.
    هتل ایمپریال هتل بزرگ و نسبتا قدیمی در مرکز توریستی پاتایا است که به دلیل وسعت زیادش در میان باغی زیبا بنا شده است و مزیت بزرگ آن اینست که دارای دو ورودی از هر دو خیابان اصلی پاتایا یعنی بیچ رود و سکند رود است، زیرا تقریبا تمامی مراکز خرید و مراکز توریستی و دیدنی اصلی پاتایا در یکی از این دو خیابان واقع شده است و به دلیل اینکه هتل ایمپریال در وسط این دو خیابان واقع شده است تقریبا نیازی که کرایه ماشین وجود ندارد. ما در مدت اقامتمان در پاتایا تنها برای رفتن به تسکو لوتوس (مرکز خرید با اجناس خوب و قیمت مناسب) از ماشین استفاده کردیم. البته برای کسانی که زیاد مایل به پیاده روی نیستند تاکسیهای خطی وانتی هستند که با نفری ۱۰ بات (حدود ۱۰۰۰ تومان) شما را در این دو خیابان به محل مورد نظرتان می رسانند. دسترسی به آنها بسیار راحت و به وفور صورت میگیرد.
    اصلی ترین مرکز خرید پاتایا که سنترال فستیوال نام دارد در حدود ۵-۶ دقیقه ای هتل واقع شده است که با وجود پیاده روی پهن و زیبای بیچ رود دسترسی پیاده به آن حتی با وجود کالسکه کودک براحتی صورت میگرفت. خیابان واکینگ استریت که مرکز تفریحات شبانه پاتایاست، پیاده حدود ۲۰- ۲۵ دقیقه با هتل ما فاصله داشت که در هوای خوب بهمن ماه خیلی دلچسب بود.
    از محل خوب هتل که بگذریم، فضای خانوادگی هتل ، صبحانه کامل و دوستداشتنی آن (البته بجز پنیر که تقریبا در هیچ هتلی در تایلند و مالزی پیدا نمیشود) ، سطح نظافت وپاکیزگی ، بزرگی اتاقها و استخرهای تمیز و بزرگ ، همچنین نوع معماری و جهت ساختمان و دید زیبای تمامی اتاقها به دریا از مزیتهای دیگر هتل بود.
    از معایب هتل می توان به قدیمی بودن آن اشاره داشت البته برای من به شخصه قفل کلید و تلویزیون قدیمی چندان اهمیتی ندارد. یکی دیگر از اشکالات هتل ، باز بودن فضای دور لابی و قسمت پذیرش هتل بود که همین موضوع باعث میشد نتوانند بخوبی آنرا خنک نگه دارند. به طور کلی میتوانم بگویم که از اقامتمان در هتل ایمپریال پاتایا رضایت کامل داشتیم.
    امیدوارم سفر خوبی به پاتایا داشته باشید.

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    1 0
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 369 Moo 9 Pattaya 2nd Road, Pattaya 20150, Thailand
تلفن : +66 61 386 0252
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.