X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل اورنج کانتی
Orange County
رضایت کاربران
78/100
50% کاربران این هتل را به شما پیشنهاد می دهند.
نقد کاربران : ۲ نقد نوشتن نقد و بررسی
2 3.9
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 1 نفر
سفر زوج : 1 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
معماری این هتل که به سبک آمستردام قرن ۱۶ میلادی طراحی شده و انواع امکانات رفاهی را دارد، در راستای ساحل خصوصی در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است. در اینجا با غذاهای طبخ شده در طی نمایش، غذاهای اورگانیک هلندی و غذاهای اصیل عثمانی از شما پذیرایی خواهد شد. نمایش های روزانه ی انیمیشن و سرگرمی های عصرانه در محیط اطراف استخر ۵۰۰۰ مترمربعی هتل برگزار خواهند شد. کودکان می توانند از استخر کم عمق، سرسره های آبی و مینی کلوپ مخصوص خود استفاده کنند.
این ریزورت دارای فضایی مانند مقبره می باشد و حالتی شرقی دارد. حمام سنتی ترکیه ای به همراه اتاق های ماساژ و سالن ورزشی ازجمله امکانات آن می باشند. مهمانان می توانند انواع غذاهای ایتالیایی و مکزیکی را سفارش دهند. صبحانه به صورت بوفه و با غذاهای سنتی ترکیه ای سرو می شود. یک کافی شاپ، کافه ی مجاور استخر و کافه ی ساحلی نیز دارد. اتاق های این هتل منظره ای رو به خلیج زیبای آنتالیا و کوهستان تائوروس دارد. مبلمانی مدرن با نقاشی های فنلاندی داخل اتاق ها را مزیین نموده اند.از این هتل پیاده در عرض ۵ دقیقه می توانید به مرکز شهر کمر برسید. فرودگاه آنتالیا نیز ۴۵ کیلومتر با اینجا فاصله دارد.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 514
اینترنت wifi رایگان
ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی
سالن بازی کودکان
استخر
زمین تنیس
امکانات معلولین
پارکینگ
رستوران
خشکشویی
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق

نقد و بررسی کاربران

نوشتن نقد و بررسی

  1. سفر : مجردی
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    93 %
    سفر : شهریور 1393

    با سلام. من به همراه یکی از دوستام در هفته آخر شهریور به این هتل سفر کردیم که میتونم به جرات بگم یکی از بهترین سفرهای عمرم بود. ما این تور را خیلی اتفاقی و جای دو نفر دیگه گرفتیم برای همین خودمون در انتخاب هتل دخالتی نداشتیم من ترجیح میدادم که هزینه بیشتری کنم و به رکسوس سانگیت بریم ولی نشد به هر صورت وقتی به هتل رسیدیم به خاطر محوطه ورودی هتل کمی نگران شدم چون خیلی کوچک بود.

    ما ساعت ۲۳:۳۰ از ایران پرواز داشتیم که البته با تاخیر ۱:۳۰ پرواز قشم ایر در اصل ساعت ۱ بامداد حرکت کردیم و در فرودگاه اسپارتا به زمین نشستیم و از آنجا با اتوبوس تا آنتالیا بعد دوباره اتوبوس عوض کردیم و بلاخره ۷ صبح رسیدیم هتل و با برخورد خوب لیدر خوبمون آقا سامان و همچنین رزروشن های هتل ما ساعت ۸ دستبند استفاده از امکانات هتل را دست کردیم و این خیلی خوب بود که تا ساعت ۲ که اتاق تحویل میدادند ما میتونستیم از امکانات هتل استفاده کنیم .
    اول صبحانه فوق العاده هتل که تا ۱۰ بود از ۱۰ تا ۱۲ برای مسافرانی که به صبحانه نمیرسیدند یک صبحانه سبکتر در رستوران زیر آسیاب سرو میشد. ما یک تخت گرد تشک دار گرفتیم وتا عصر از همانجا استفاده کردیم . فقط ساعت ۲ رفتیم اتاق را تحویل گرفتیم و دوباره برگشتیم. تمام مدت در هتل غذا سرو میشد. کلا که این هتل از ساعت ۱۰ صبح انواع برنامه های شاد و تفریحی را داشت و موزیک تمام مدت برپا بود. پارتی های ظهر و شب هر روز خاص خودش بود و اصلا تکراری نبود. از کل مسافران هتل حدود ۳۰۰ نفر ایرانی و ۴۵۰ نفر روس و ۲۰۰ نفر هم قزاقی بودند.
    البته مسافر ترک هم خیلی بود و همه جوان بودند که زمانی که ما ازشون پرسیدیم چرا این هتل و انتخاب کردید گفتند چون این هتل خیلی زنده و شاد است و کمتر به درد آدمهای مسن یا کسانی که برای ریلکس کردن مسافرت میرند میخوره. یکی از بهترین حسن های این هتل نزدیک بودن به مرکز شهر کمر است که شبها بعد از ساعت ۱۲ که برنامه بیچ پارتی هتل تموم میشه پیاده و راحت میشه به مرکز شهر رفت که البته نفری ۱۵ دلار ورودی دارند.
    شهر فوق العاده امنی هست و حتی پیاده برای دو تا دختر هم هیچ مشکلی پیش نمیومد. ما دو روز هم به آنتالیا برای خرید رفتیم . با مینی بوس نفری ۸ لیر دادیم و به پاساژ مارک آنتالیا و یک پاساژ دیگه که نزدیک همین ایستگاه اتوبوس بود رفتیم. در ضمن دوستانی که سیگاری هستند حتما از ایران بخرند چون آنجا خیلی سیگار گران است. در آخر خیلی خوشحالم که این هتل رفتم و اگه دوباره قرار باشه برم ریسک هتل دیگه ای نمیکنم و باز همین هتل را انتخاب میکنم. . برای همه دوستان سفر خوبی آرزو میکنم.

    من این هتل را پیشنهاد می کنم
    38 15

  2. سفر : زوج
    موقعیت و دسترسی

    تمیزی و زیبایی هتل

    کیفیت و تنوع غذا

    ارزش قیمت به خدمات

    تفریحات و امکانات هتل

    عملکرد کارکنان هتل
    میزان رضایت
    63 %
    سفر : مرداد 1394

    این هتل به شدت توسط ایرانی ها مورد استقبال قرار گرفته است و دلیل آن شاید آفر آن توسط اغلب تورها و دلیل دیگر آن شاید تعداد نظرات مثبت بالا در مورد آن است. در حقیقت من ازین هتل استفاده کردم و بسیار هم راضی بودم. هتلی شاد و شلوغ و پرهیجان است، اما اگر بخواهم آن را با بقیه هتل های ترکیه مقایسه کنم، یک سری هتل های بسیار ارزان که خوب هیچ، اما هتل هایی که با قیمت حوالی ۲ میلیون شروع می شوند همین امکاناتی را ارائه می دهند که این هتل با قیمت نزدیک ۴ تومن ارائه می دهد (با همین کیفیت تقریبا، من کاری به بزرگی وسعت میز غذاخوری ندارم مهم کیفیت غذاهایی است که چیده شده). یک جورهایی این هتل روی مرز قیمتی است و به نظرم با اندکی هزینه بیشتر شاید بهتر باشه هتل خوب رفت، مثلا رکسوس پرمیوم چندان گرون تر ازین نیست ولی خوب سطح و کیفیتش خیلی خیلی فرق داره با این. من اینقدر تعریف این هتل رو شنیده بودم از دوستان که با ورود به اون و دیدن ورودی قدیمی، پارک آبی کوچک و فضای کلا کم در قیاس با سایر هتل های آنتالیا دلم خواست تجربه م رو اینجا بذارم. بازم میگم هتل بسیار خوبی ست ولی با این قیمت از دید من بهتره آدم بره هتل های سطح بالاتر مثل ریکسوس. من راستش از برخورد استف هتل هم راضی نبودم قشنگ تبعیض رو میشد در رفتارشون با روس ها در قیاس با ایرانی ها دید. بازم میگم درکل هتل خوبیه ولی اونقدری که ازش تعریف میکنن تعریفی نیست.

    37 19
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Yeni Mah. Ataturk Bulv., Kemer 07980, Turkey
تلفن : +902428147200
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.