X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل اینترکانتینانتال پاتایا
Inter Continental Pattaya
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل ساحلی اینترکانتینانتال پاتایا، ۳ استخر روباز، یک اسپای بزرگ و سالن بدنسازی شبانه روزی خود را در پاتایای جنوبی به مهمانان عرضه می کند. این هتل چشم انداز زیبایی از خلیج سیام را به نمایش می گذارد. هتل اینترکانتینانتال پاتایا گشت رایگان به شهر را در اختیار مهمانان خود می گذارد. هتل اینترکانتینانتال ۳.۲ کیلومتر با ساحل جمتین و ۸.۱ کیلومتر با جزیره کرال( Koh Larn- Coral Island) فاصله دارد. با یک ساعت و نیم رانندگی از فرودگاه سوارنابهامی بانکوک به این هتل می رسید. با ادغام دکور سنتی آسیایی و امکانات مدرن، اتاقهای بزرگ هتل اینترکانتینانتال با تلویزیون صفحه تخت، DVD پلیر، و چای/ قهوه ساز تجهیز شده اند. مهمانان می توانند از منظره باغ و اقیانوس از بالکن خصوصی اتاق خود لذت ببرند. مهمانان می توانند روی صندلیهای اطراف هتل حمام آفتاب بگیرند. کارمندان مرکز فعالیت و سرگرمی هتل می توانند انواع سرگرمی ها را برای مهمانان برنامه ریزی کنند. خدمات تاکسی و خشکشویی نیز در اختیار مهمانان گذاشته می شود. رستوران اینفینیتی ( Infiniti Restaurant) با داشتن صندلیهایی در فضای داخلی، فضای باز و ساحل انواع غذاهای کبابی و کباب شده بر آتش چوب را عرضه می نماید.رستوران المنتس ( Elements Restaurant) غذاهای بین المللی، تایلندی و آسیایی را سرو می کند. در تمام طول شبانه روز روم سرویس در دسترس مهمانان می باشد. هتل اینترکانتینانتال پاتایا مدعی است که به مهمانان به زبان خودشان خوش آمد می گوید.

امکانات هتل

اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
ماساژ
استخر
بیلیارد
امکانات معلولین
رستوران
صندوق امانات
نگهداری کودک
فروشگاه
خشکشویی
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون
سشوار
سیستم صوتی
حمام
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Pattaya 3rd Rd, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand
تلفن : +66 38 259 888
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.