X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل اینتوریست پالاس
Hotel Intourist Palace
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل اینتوریست پالاس باتومی در نزدیکی دریای سیاه و در حدود ۳۰۰ متری از ساحل قرار گرفته است. فاصله آن با میدان مرکزی شهر ۲۰۰ متر می باشد و بندری زیبا در ۱۱ کیلو متری آن واقع شده است. پذیرش در این هتل به صورت شبانه روزی و با سرعت صورت می پذیرد. یکی از ویژگی های بسیار خوب این هتل ، وجود کارکنان مجرب و خوش برخوردی است که به زبان های انگلیسی ،فرانسوی ، ترکی و روسی صحبت می نمایند. ۱۳۹ اتاق با دکوراسیونی به سبک کلاسیک با رنگ های روشن و مبلمانی چوبی و زیبا وجود دارند. از امکانات و تسهیلات در نظر گرفته شده برای اقامت راحت و آرام مهمانان می توان به مواردی چون تلویزیون ال سی دی ، مینی بار ، اینترنت وای فای رایگان ، سیستم گرمایشی ، حمام خصوصی با وان و سرویس بهداشتی تمیز و خدمات خانه داری اشاره نمود. با وجود سیستم تهویه ، اتاق ها از هوای مناسب و مطبوعی برخوردار هستند. هر اتاق دارای یک بالکن می باشد. امکان صرف صبحانه برای شما در اتاقتان وجود دارد. اتاق مخصوص خانواده ، اتاق با تسهیلات VIP و اتاق مخصوص معلولین با موارد مورد نیاز نیز برای رفاه حال مهمانان در نظر گرفته شده اند. روم سرویس یکی دیگر از موارد مناسب فراهم آمده می باشد که در صورت نیاز می توانیید از آن بهره ببرید. برای صرف غذا با توجه به سلیقه خود می توانید به یکی از رستوران های هتل بروید.رستوران Tbilisi غذا های متنوع از فرهنگ های مختلف را سرو می نماید. این رستوران دارای یک تراس نیم دایره ای زیبا است. نمایی که موقع صرف غذا می توانید از تماشای آن لذت ببرید ، نمایی دل پذیر از پارک زیبای Maritimee می باشد. اگر از طرفداران غذاهای ژاپنی هستید و یا دوست دارید برای یک وعده این غذای خوشمزه را نیز امتحان نمایید ، به رستوران Sushi barr بروید. رستوران Venezia به ارائه انواع غذا های ایتالیایی لذیذ و با کیفیت مشغول است. نمای زیبایی که از بلوار باتومی از این رستوران می توان دید ، تجربه غذا خوردنتان را متفاوت خواهد نمود. در فصل زمستان و در زمان هایی که هوا بارانی و سرد است می توانید از باغ زمستانی Bakuraini استفاده نمایید که فضای داخلی چشم نوازی دارد و با اجرای موسیقی زنده پیانو خاطره ای خوش را برایتان رقم می زند. نوشیدنی های گوارایی را نیز در آن جا می توانید امتحان نمایید. در زمینه رفاه و تفریح مهمانان نیز امکانات زیاد و مناسبی از سوی مسئولین این هتل ۵ ستاره که به شک از برترین هتل های باتومی می باشد، فراهم شده اند که در زیر به برخی از آن ها اشاره می شود. استخر رو باز که در برخی از فصل ها مورد استفاده قرار می گیرد و استخر سر پوشیده تمام فصل ، سونا ، سالن بدن سازی و تناسب اندام ، مرکز سلامت و اسپا به همراه خدمات ماساژ دهی ، کارائوکه ، اینترنت رایگان در همه قسمت های هتل ، صرافی ، خدمات تور و خدمات تهیه بلیط ، اتاق مخصوص نگه داری از چمدان ها ، خدمات خشکشویی ، لباسشویی و اتو کشی ، فکس و کپی ، ترانسفر فرودگاهی ، آرایشگاه ، چند فروشگاه ، مینی مارکت و اسنک بار و امکانات مورد نیاز برای برگزاری ملاقات ها. یک نکته منفی در مورد هتل اینتوریست پالاس ، نبود پارکینگ اختصاصی در هتل است. مرکز سلامت و آب گرمی که در کنار ساحل قرار دارد ، سالن بیلیارد و دوچرخه های اجاره ای هتل از گزینه های پر طرفدار بین مهمانان می باشند.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 139
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Ninoshvili Street 11, 6000 Batumi, Georgia
تلفن : +995 422 27 55 25
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.