X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل بی لی تونگ پوکت
B-Lay Tong Phuket
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل بی لی تونگ پوکت B-Lay Tong Phuket ، جز هتل های ۵ ستاره پوکت است. با اقامت در هتل بی لی تونگ پوکت از بهترین امکانات و خدمات در سطح جهانی بهره ببرید. این هتل لوکس و مدرن در انتهای شمالی ساحل پاتونگ واقع شده است و مشرف به مناظر زیبایی از دریای آندامان می باشد. هتل دارای استخر است و اتاق های هتل دارای سرویس اینترنت بی سیم هستند. اتاق های هتل بزرگ، مجهز به سیستم تهویه و دارای تخت هایی بزرگ و لوکس و همچنین تلویزیون هستند. تمام اتاق ها دارای حمام مجهز و هم چنین مشرف به دریا هستند. هتل بی لی تونگ پوکت تا مرکز خرید جانگسیلون کمتر از ۲ کیلومتر فاصله دارد و تا فرودگاه بین المللی پوکت ۳۰ دقیقه فاصله دارد. سرویس دهی ۲۴ ساعته برای اتاق های هتل انجام می شود. هتل دارای باشگاه ورزشی مجهز و کتابخانه می باشد. هتل دارای سالن نشیمن جداگان با دو تلویزیون بزرگ است. انواع غذاهای دریایی تازه و غذاهای بین المللی در رستوران B-Hive سرو می شود. هتل دارای یک بار ساحلی و یک کلاب شبانه هم می باشد که انواع نوشیدنی ها در آن ها سرو می شود. کارکنان هتل به زبان شما صحبت می کنند! با اقامت در هتل بی لی تونگ پوکت می توانید به راحتی به مناطق تفریحی گردشگری پاتونگ دیدنی های پوکت دسترسی داشته باشید. سواحل ماسه ای زیبا و آب های فیروزه ای و مراکز خرید مدرن و بازار های سنتی همه در نزدیکی این هتل هستند. اتاق های هتل دکوراسیونی به سبک Feng Shui دارند. هتل دارای یک باغ زینتی کوچک است که خدمه ی آن تایلندی های خونگرم هستند. این اقامتگاه مدرن دارای سرویس اینترنت بی سیم می باشد و برای اقامت در پوکت یک انتخاب عالی است. این هتل در سال ۲۰۰۹ ساخته شده است و در سال ۲۰۱۱ بازسازی شده است. کودکان و تخت اضافه : استفاده از تخت های موجود در اتاق برای کودکان زیر ۴ سال رایگان است. هزینه استفاده از تخت اضافه برای هر شب ۱۵۰۰ بات است. در اتاق ها فضایی برای تخت مخصوص کودک وجود ندارد. در هر اتاق امکان وجود یک تخت اضافه وجود داد. برای استفاده از تخت اضافه و یا تخت مخصوص کودک باید از قبل با مدیریت هماهنگ کرد. هزینه های اضافی با هزینه کلی محاسبه نمی شوند و باید به طور جداگانه محاسبه شوند. میهمانان هتل نمی توانند حیوانات خود را وارد هتل کنند.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 123
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
سالن بازی
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : 198 Taveewong Road, Patong, Kathu, 83150 Patong Beach, Thailand
تلفن : +66 76 344 999
وبسایت : http://b-laytong.com/
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.