X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل تولیپ بای مولتون
Tulip By Molton Hotels
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل تولیپ بای مولتون این هتل در چند قدمی خیابان معروف و پر تردد  استانبول خیابان استقلال قرار گرفته است . نزدیک ترین مترو  شیشانه Sishane می باشد که از آنجا به راحتی می توانید به بسیاری از مناطق مختلف شهر بروید. از امکانات این هتل ۴ستاره میتوان به استخر،جکوزی،ورستوران ،کافه وبار ، تجهیزات بدنسازی ،سونا و حمام بخار نیز میتوان اشهاره کرد و میهمانان می توانند از خدمات ماساژ این هتل نیز استفاده کنند.ا هتل پرا تولیپ بای مولتون در منطقه بی اغلو واقع شده و دارای طراحی لوکس، استخر مرمری، سالن برگزاری جلسات و یک رستوران است. خیابان معروف استقلال تنها چند دقیقه با هتل فاصله دارد. ایستگاه متروی “Sishane”، ایستگاه تراموای نوستالژیک و ایستگاه تراموای تونل که در چند قدمی هتل هستند میمهانان را به مناطق تاریخی مانند سلطان احمد و سایر نقاط شهر می رسانند. اتاقهای هتل بسیار شیک بوده و روتختی ها نیز ابریشمی و گل برجسته، تلویزیون صفحه تخت و سیستمهای صوتی هستند. در لابی “Db lounge” صبحانه بین المللی سرو میشود. در رستوارن ایتالیایی “Bertucci ” انواع پیتزا، سالادها و غذاهای اصلی سرو میشوند. در سالن اسپا علاوه بر استخر و سونای فنلاندی، سالن ورزش، و حمام بخار نیز موجود است. میهمانان میتوانند از ماساژهای سنتی و درمانی یا از آرامش لابی هتل نیز لذت ببرند. تور دسک هتل برای معرفی نقاط دیدنی شهر در اختیار میهمانان است. بوع می باشند.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 75
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
استخر
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Mesrutiyet Caddesi No: 103 | Tepebasi, Beyoglu, Istanbul 34430, Turkey (Formerly Pera Tulip Hotel)
تلفن : +90 212 243 85 00
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.