X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل جمیرا بیچ دبی
Jumeirah Beach Hotel
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
طراحی جالب این هتل ۵ ستاره به‌صورت موج بوده و با امکانات پیشرفته و مدرن یکی از بهترین‌های دوبی است. این هتل ۵ ستاره در ساحل معروف دبی یعنی جمیرا Jumeirah Beach قرار گرفته است. با ۱۰ دقیقه رانندگی می‌توانید به مرکز خرید امارات Mall of the Emirates برسید. فاصله فرودگاه بین المللی دبی Dubai International Airport تا هتل ۲۰ کیلومتر تخمین زده شده است. همچنین با ۱۰ دقیقه پیاده روی می‌توانید به مرکز خرید سوق مدینه جمیرا Souk Madinat Jumeirah برسید.
ساحل اختصاصی، ۱۶ رستوران و کافه-بار، ۶استخر، امکانات صخره نوردی، باشگاه بدنسازی، کلاس‌های مخصوص ایروبیک، کلاس‌های مخصوص غواصی، زمین تنیس، ۳ زمین اسکوواش، سونا، جکوزی و آبگرم، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق امانات، خشکشویی، خدمات رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات تورگردی، صرافی، خودپرداز، فضا برای ملاقات های کاری، اتاق کنفرانس و همایش، سالن های بزرگ برای مهمانی و ضیافت‌ها، اجاره خودرو و … از امکانات رفاهی هتل جمیرا بیچ Jumeirah Beach Hotel هستند.
مسافران هتل جمیرا بیچ Jumeirah Beach Hotel می‌توانند به صورت رایگان به پارک آبی Wild Wadi Waterpark بروند و تا هر زمان که دوست داشته باشند در این پارک آبی باشند و از فضا و بازی های موجود در آن لذت ببرند. برای کودکان نیز باشگاه مخصوصشان به نام Sinbad’s Kids Club برنامه های ویژه ای تدارک دیده است.
اتاق های مجلل و لوکس هتل جمیرا بیچ Jumeirah Beach Hotel دارای تلویزیون ال‌سی‌دی، قهوه/چای ساز، میزمطالعه، روزنامه رایگان، مینی بار، سشوار، سیستم سرمایشی-گرمایشی ویژه، اتو به همراه میز مخصوص، وان حمام به همراه دوش مخصوص، تن پوش حوله ای، وسایل مخصوص حمام برای هر نفر، اینترنت رایگان و … است. پنجره های قدی در هر اتاق فضایی بسیار زیبا از خلیج فارس را به شما نمایش خواهد داد. از امکان ویژه ای که این هتل عصرهنگام در اختیار مسافران قرار می‌دهد باید به آماده سازی فضای خواب، مرتب کردن تخت خواب و بالشت ها برای یک خواب راحت در هتل جمیرا بیچ Jumeirah Beach Hotel اشاره کرد. تعداد اتاق و سوییت های هتل جمیرا بیچ Jumeirah Beach Hotel 618 عدد می‌باشد.
باتوجه به تعداد بالای رستوران و کافه-بار داخل هتل جمیرا بیچ Jumeirah Beach Hotel ، انواع غذاهای بین المللی، لبنانی، آرژانتینی و ایتالیایی در آنها سرو می‌گردد. همچنین بیشتر رستوران های این هتل منوی مخصوصی برای کودکان نیز در نظر گرفته اند که شما می‌توانید از آن منو برای کودکانتان سفارش غذا بدهید. رستوران و کافه بارها در کنار استخر، پشت بام و رستوران گردان ۳۶۰ درجه ای قرار گرفته اند که منظره ای خوبی از شهر و استخر را به نمایش می‌گذارد.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 618
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی
سالن بازی کودکان
استخر کودکان
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر
زمین تنیس
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
نگهداری کودک
فروشگاه
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Jumeirah Beach Road | Umm Suqeim, Dubai 11416, United Arab Emirates
تلفن : +971 4 348 0000
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.