X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل حیات ریجنسی
Hyatt Regency Mumbai
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل حیات ریجنسی ۵ ستاره فقط یک کیلومتر با فرودگاه بین المللی بمبئی Mumbai International Airport فاصله دارد. در برنامه ربزی برای رفتن به مرکز شهر بمبئی City Centre فاصله زمانی ۴۵ دقیقه ای با ماشین را حتما باید محاسبه کنید.
خدمات اتاق ۲۴ ساعته، مرکز تجاری( فضا برای ملاقات‌های کاری، اتاق کنفرانس، میزگرد و …) به صورت ۲۴ ساعته، امکانات تناسب اندام و سالن اسپا و تندرستی و … از امکانات هتل حیات ریجنسی بمبئی است. خدماتی هم چون خدمات تورگردی نیز توسط مهمانداران در هتل ارائه می‌گردد. برای گذراندن اوقات فراغتتان می‌توانید از استخر رایگان هتل استفاده کنید و یا به اتاق بخار، سونا و جکوزی سالن اسپا و تندرستی پرانا Club Prana Spa هتل بروید و در آنجا به ریلکس کردن بدنتان بپردازید. امکانات اجاره خودرو و پارکینگ رایگان در هتل موجود است. دسترسی به اینترنت وای‌فای نیز در همه جای هتل امکان پذیر است. در این هتل فضایی بالغ بر ۱۰۰۰متر برای ملاقات های کاری، اتاق کنفرانس، میزگرد و فضای مناسب برای کسب و کار در نظر گرفته شده است. تدارکات ویژه ای نیز برای انواع ضیافت‌های شما در هتل تعبیه شده است.
دیزاین و معماری داخلی اتاق‌های هتل حیات ریجنسی بمبئی به گونه ای است که حس آرامش را به ارمغان می‌آورد. حمام‌های سنگفرش شده با مرمر سفید با وسایل و امکانات مدرن، داک ایپاد، ارائه رایگان روزنامه های مختلف در هر روز، چای/قهوه ساز، اتو به همراه میز و وسایل مخصوص، تلویزیون صفحه تخت به همراه اتصال به شبکه‌های ماهواره‌ای و … از امکانات هر اتاق به شمار می آیند. کفپوش تمامی اتاق ها نیز از چوب ظریف و زیبا است. تعداد اتاق‌های هتل ۴۰۱ عدد می‌باشد.
اگر هوس خوردن پاستا و یا غذاهای گیاهی کردید می‌توانید به رستوران STAX مراجعه کنید و لذت ببرید. در رستوران Glasshouse که آشپزی توسط آشپزان آن در جلو دید همگان است و شما به راحتی می‌توانید دستور و نحوه پخت غذاهای مختلف را آموزش ببینید، به خوردن غذاهای مختلف اقدام کنید. اگر عجله دارید و می‌خواهید سریعا یک قهوه و یک شیرینی کوچک اما خوشمزه را بخورید توصیه میکنیم به The Bakery بروید، منوی جالبی در انتظارتان است. در کافه-بار The Bar هتل می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد در کنار اسنک‌های مختلف را نوش جان نمایید. در این هتل بصورت ۲۴ ساعته، می‌توانید بشقاب غذا و یا نوشیدنیتان را در اتاقتان تحویل بگیرید.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 401
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
ماساژ
استخر
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Sahar Airport Road | Andheri East, Mumbai (Bombay) 400099, India
تلفن : 00 91 22 6696 1234
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.