X appاپلیکیشن اندروید سفریابی دریافت
هتل حیات پالاس
Hyatt Place Dubai Al Rigga
رضایت کاربران
0/100

نقد کاربران : ۰ نقد نوشتن نقد و بررسی
0 0
موقعیت و دسترسی

تمیزی و زیبایی هتل

کیفیت و تنوع غذا

ارزش قیمت به خدمات

تفریحات و امکانات هتل

عملکرد کارکنان هتل
سفر مجردی : 0 نفر
سفر زوج : 0 نفر
سفر خانوادگی : 0 نفر
سفر کاری : 0 نفر
هتل حیات پالاس دبی در منطقه دیره، مکانی عالی برای مقاصد تفریحی و تجاری است. فاصله این هتل ۴ ستاره تا مرکز خرید سیتی سنتر دیره ۲ کیلومتر ، تا مرکز خرید بورجومن ۵ کیلومتر و تا مرکز خرید دبی مال ، مرکز تجارت جهانی و برج خلیفه ۷۷ کیلومتر می باشد. یکی از بهترین ویژگی های آن فاصله ۱۵ دقیقه ای است که از ساحل الممرز دارد. وجود ایستگاه مترو الرقه در ۴۰۰۰ متری آن رفت و آمد را برای گردشگران راحت نموده است. از هتل هایی که در نزدیکی هتل حیات پالاس وجود دارند می توان به هتل های  Avenue Hotel Dubai ،Grand Central و Rimal Rotana اشاره نمود. فرودگاه بین المللی دبی نیز در فاصله ۳۳ کیلو متری قرار دارد. هتل حیات پالاس دبی ۲۱۰ اتاقی که در این هتل زیبا وجود دارند به سه دسته اتاق استاندارد ، اتاق View و سوئیت تقسیم می شوند. اتاق های مدرن با رنگ های رنگ و دکوراسیونی شیک. اینترنت رایگان ، تلویزیون ، مینی بار ، کتری برقی ، صندوق امانات ، تلفن ، حمام با سشوار و دستگاه تهویه هوا برای مطبوع نمودن هوای اتاق از تسهیلاتی می باشند که برای رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. بدون شک می توان این هتل را یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره دبی دانست. امکانات و خدمات تفریحی و رفاهی مناسب و متعددی برای خلق اقامتی آرام و خاطره انگیز برای مهمانان در نظر گرفته شده اند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می شود: استخر روباز، سونا، باشگاه بدن سازی، خدمات ماساژ، نمایش ها و مسابقه های مفرح شبانه، خدمات نگه داری از کودکان و خدمات خشکشویی. سرویس دهی در این هتل شیک به صورت BB می باشد. پذیرش مهمانان به صورت شبانه روزی و با سرعت مناسب صورت می گیرد. برای رفاه بیشتر مهمانان خدمات ترانسفر درون شهری به صورت رایگان در نظر گرفته شده است که این یکی از امتیازات ویژه هتل محسوب می شود. خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز در آن جا وجود دارد که در صورت تقاضای مهمانان در اختیارشان قرار می گیرد؛ البته با پرداخت هزینه. گردشگران ایرانی تور دبی می توانند در تور دبی نوروز ۹۶ در این هتل بسیار مجلل اقامت کنند. برای صبحانه رستوران Gallery Kitchen که در منوی آن صبحانه های بین المللی را می توان یافت و برای ناهار و شام رستوران Gallery Cafee در محیطی زیبا و آرام مشغول خدمت رسانی به مهمانان هستند. برای صرف انواع نوشیدنی های خوش طعم و گوارا به کافه Coffee To Cocktail و برای صرف چای و قهوه به همراه کیک به کافهGallery Market که به صورت ۲۴۴ ساعته در تمام طول هفته آماده ارائه خدمت است، می توان مراجعه نمود و اوقات خوشی را در کنار دوستان و خانواده سپری کرد.

امکانات هتل

تعداد اتاق : 210
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
استخر
تاکسی سرویس
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس
تلویزیون
سشوار
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
X
برای درج نظر خود و اطلاع کاربران از تجربه اقامت شما در این هتل ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. با توجه به اینکه معیار بسیاری از کاربران برای اقامت در هتل ها ، نظرات شماست ، لذا دقت داشته باشید با رعایت اصل صداقت و عدالت موارد مورد نظر را درج کنید.

نام شما :
ایمیل شما :
نوع سفر :
تاریخ اقامت :

موقعیت و دسترسی :

تمیزی و زیبایی هتل :

کیفیت و تنوع غذا :

ارزش قیمت به خدمات :

تفریحات و امکانات هتل :

عملکرد کارکنان هتل :



آدرس : Al Rigga Road, 33178 Dubai, United Arab Emirates
تلفن : +971-4-608-1234
مشاهده هتل روی نقشه
  • دسته‌ها
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به سفریابی می باشد . شما می توانید از سایت سفریابی در صورت پذیرش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.